انتخاب رئیس بخش مشارکت گیمینگ توسط صرافی ارز دیجیتال FTX

انتخاب رئیس بخش مشارکت گیمینگ توسط صرافی ارز دیجیتال FTX
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

صرافی ارزهای دیجیتال FTX در حال گسترش دامنه فعالیت خود به گیمینگ است و استیو سادین، مدیر سابق بازی‌ های WB  و سگا را به عنوان رئیس شراکت ‌های بازی برگزیده است.

FTX Gaming که اکنون قصد دارد خدمات ارزهای دیجیتال خود را به شرکت ‌های بازی فعلی ارائه دهد و با این کار توسعه ‌دهندگان را قادر می‌ سازد تا ویژگی ‌های بازی برای کسب درآمد یا NFT را به بازی ‌های آینده اضافه کنند.

سادین با پس ‌زمینه فعالیتی در بازی ‌های سنتی، قبل از اینکه مدیر اجرایی محصول WB Games شود، معاون تولید سگا بوده است. وی بعداً معاون و رئیس استودیو WB Games در بوستون منصوب و اکنون مدیرعامل استودیو پالیگان است. 

سادین به Decrypt گفت: تمرکز اصلی ما ارائه پشتیبانی از Web3 برای شرکت های گیمینگ است. چه یک شخص مستقل و چه یک توسعه ‌دهنده یا ناشر جهانی با ده‌ ها هزار کارمند، هدف ما کمک به توسعه دهندگان در ساخت پلتفرم گیمینگ دیجیتال کاملاً سازگار و اجرای آن می باشد و همچنین FTX از پروژه های بی هدف و بدون فن آوری بلاک چین پشتیبانی نخواهد کرد.

وی افزود: با افزایش بازی ‌های بلاک چین گیمینگ برای کسب درآمد، واکنش ‌های زیادی از سوی گیمرهای غیردیجیتال وجود دارد که سادین کاملاً از آن آگاه است. علایرغم تمام این مسائل براساس گفته های سادین صنعت گیمینگ FTXآینده روشنی خواهد داشت.

همچنین وی افزود: جلب حمایت آنهایی که مخالف صنعت دیجیتال هستند نیز بسیار مهم است و همچنین تمرکز باید بر ساخت و اجرای بازی ‌های عالی و کشف استعدادهای جهانی باشد.

او افزود:  هدف ما ایجاد یک محیط دائمی برای کابران است و براساس اهداف ما این کاربران برای چندین دهه صاحب دارایی های دیجیتال خواهند بود و کیف پول دیجیتال خود را ترک  نخواهند کرد تا زمانی که با نوه های خود به اشتراک بگذارند.
 

تگ ها