انتشار NFTهای کاردانو توسط اسنوپ داگ، رپر آمریکایی

انتشار NFTهای کاردانو توسط اسنوپ داگ، رپر آمریکایی
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

رپر افسانه ای اسنوپ داگ با استفاده از اکوسیستم کاردانو کلکسیون های جدید NFT خود را عرضه خواهد نمود. برای ایجاد امکان دستیابی کاربران به قطعات کمیاب موسیقی این رپر آمریکایی با Clay Nation همکاری خواهد کرد.

اسنوپ داگ در جدیدترین اقدام خود برای راه اندازی کلکسیون های NFT در کاردانو، تقریبا تمام مسیر خود را در زمینه ارزهای دیجیتال طی کرده است و انتخاب کاردانو بر اساس رشد ثبت شده توسط اکوسیستم کاردانو در ماه های اخیر می باشد.

اعلام همکاری اسنوپ داگ با Clay Nation برای راه اندازی یک مجموعه NFT، موجی از هیجان را در سراسر جامعه کاردانو ایجاد کرده است. در راستای این همکاری به دارنده های NFT امکان دسترسی نادر به آهنگ ‌های منتشر نشده و سایر محصولات محدود هنرمندان داده خواهد شد.برای داشتن اطلاعات بیشتر به ویدیوی آشنایی با مفهوم و کاربردهای NFTمراجعه کنید.

همکاری اسنوپ داگ و  Champ Medici

Clay Nation در توییتر نوشت: اسنوپ داگ و Champ Medici با Clay Nation برای ارائه کلکسیون‌های نمادین، موسیقی منتشر نشده و نسخه‌های محدود کمیاب برای کاربران همکاری خواهند نمود. این بیانیه با ویدیویی همراه بوده که بنیانگذار کاردانو را در حال تماس با اسنوپ داگ برای همکاری در بلاک چین را نشان می‌ دهد.

این بیانیه توسط هاسکینسون و اسنوپ داگ تایید شده است. پروژه NFT ذکر شده در ویدیوی "Claymations" قرار است در 5 آوریل راه اندازی شود. این پروژه در چند روز گذشته حواشی قابل توجهی ایجاد کرده است.

همکاری با کاردانو اولین پروژه اسنوپ داگ در NFT نیست. این رپر افسانه‌ای با ساخت Snoopverse بر روی SandBox، پیشرفت های زیادی در صنعت دیجیتال و متاورس کرده است. او همچنین به شدت به NFT های موسیقی خود امیدوار است و برنامه هایی را برای تبدیل Death Row Records که اخیراً خریداری کرده، به اولین برچسب NFT در متاورس دارد. برای اطلاع از قیمت کاردانوبه سایت ارز سنج مراجعه کنید.

رشد اکوسیستم کاردانو

پس از زمان ادغام قراردادهای هوشمند در کاردانو، اکوسیستم کاردانو در ماه های اخیر رشد بسیاری کرده است. از اول ژانویه، TVL یا ارزش کل لاک شده کاردانو بیش از 25000 درصد افزایش یافته و به 300 میلیون دلار رسیده است. اکوسیستم کاردانو اخیرا دستیابی به نقطه عطف بیش از 4 میلیون دارایی بومی صادر شده در کاردانو را اعلام کرده است.

براساس استدلال هاسکینسون، پس از هارد فورک Vasil، اکوسیستم کاردانو به رشد بی سابقه ای دست خواهد یافت. وی اظهار داشت که بسیاری از DApp های کاردانو در انتظار راه اندازی هارد فورک Vasil در ماه ژوئن هستند. این اقدام تأثیر بسیاری بر TVL یا ارزش کل لاک شده کاردانو خواهد داشت.

آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری در ارومیه و غیر حضوری و صفحه تریدینگ ویو رایگان  می باشد.

تگ ها