اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده با سود دو رقمی معامله شد

اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده با سود دو رقمی معامله شد
  • 07:10 1402-10-25
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده معامله در پیش از بازار را با سود دو رقمی شروع کرد. iShares Trust بلک راک 22.5 درصد افزایش داشت. در حالی که ETF Grayscale در طول معاملات قبل از بازار 2 درصد افزایش داشت. این مسئله قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار داده است.
توجه داشته باشید که صندوق قابل معامله در بورس یا همان ETF یک روز بعد از تایید آن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) معاملات خودش را در پیش از بازار شروع کرده است. iShares Bitcoin Trust بلک راک با نماد IBIT، معامله را در پیش از بازار شروع کرد و در حال حاضر 22.25 درصد افزایش یافته است، با 26.81 دلار معامله می شود. تراست iShares در صرافی نزدک فهرست شده است.
بهتر است بدانید، اریک بالچوناس تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ تاکید کرد که در زمان نوشتن این مطلب، IBIT حجم قابل توجهی از سهام به ارزش 2 میلیون دلار را در پیش از بازار معامله کرده بود. او اضافلی کرد که چنین حجم بالایی اولین روز کامل عالی برای یک ETF متوسط خواهد بود، ولی همچنین هشدار داد که این حجم اولیه ممکن است مبتنی بر شرکت BlackRock باشد.
به غیر از شرکت بلک راک(BlackRock) ETF بیت کوین تراست Graysclae در پیش از بازار نیز شروع به معامله کرد. سهام GBTC در ساعات قبل از معاملات بازار 2 درصد افزایش یافت. GBTC در بورس و اوراق بهادار نیویورک پذیرفته شده است.
معاملات قبل از بازار، فرایند داد و ستد دارایی ها قبل از باز شدن بازارها، یا به عبارت ساده معامله قبل از شروع ساعات عادی معاملات بازار است. معاملات قبل از بازار معمولا بین ساعت 8:00 صبح تا 9:30 صبح به وقت شرقی انجام می شود. معامله گران و تریدرها معمولا از حرکات قبل از بازار برای نظارت بر نحوه عملکرد بازارها بعد از باز شدن استفاده می کنند.