اگر بیت کوین بتواند 36 هزار دلار را پشت سر بگذارد، رشد بزرگی در خواهد بود

اگر بیت کوین بتواند 36 هزار دلار را پشت سر بگذارد، رشد بزرگی در خواهد بود
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

یکی از تحلیلگران برتر بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند که اگر قیمت بیت کوین(Bitcoin) بتواند 36 هزار دلار را پشت سر بگذارد، رشد بزرگی در راه است و می تواند به قیمت های بالاتری برسد. طبق این پیش بینی، ارز دیجیتال بیت کوین و تریدرهای بازار رمز ارزها باید خودشان را به یک جهش قیمتی بزرگ آماده کنند و سبدهای خودشان را برای کسب سودهای بیشتر باز کنند.
توجه داشته باشید که ارز دیجیتال بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب، در قیمت 34500 دلار معامله می شود و انتظار می رود که بتواند از مرز 35 هزار دلار عبور کرده و به سطح قیمت 36 هزار دلار برسد. مقاومت های مهمی بر سر راه بیت کوین وجود دارند که یکی از این مقاومت ها 36 هزار دلار است. اگر بیت کوین بتواند از ناحیه 36000 هزار دلار عبور کند و یک کندل پرقدرت سبز رنگی ثبت کند، می تواند به قیمت های بالاتری دست پیدا کند.
به گفته یکی از کاربران شبکه اجتماعی X یا همان توییتر، الکس تورن رئیس تحقیقات شرکت Firmwide ناحیه 250 هزار دلاری بین این قیمت ها مانع انحلال خیلی مهمی است که تریدرها مراقبت آن هستند. هیچ چیزی در بازار ارزهای دیجیتال ناممکن نیست و هر اتفاقی ممکن است بیفتد.
در صورتی که خریداران یا سرمایه گذاران بزرگ قدرت زیادی داشته باشند و از بتوانند به خرید بیت کوین ادامه دهند، قیمت ها ممکن است در این هفته نیز افزایش پیدا کنند. چون معمولا قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها بر اساس عرضه و تقاضا تنظیم می شوند و اگر تقاضا زیاد باشد، بیت کوین می تواند 36 هزار دلار را رد کند. در این حالت پیش بینی شده است که بیت کوین بتواند رشد قیمتی بزرگی را تجربه کند.
تحلیلگری که قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده است، نمودار قیمتی بیت کوین را با رویدادها و اتفاقات هفته گذشته مقایسه می کند که شاهد انفجار سکه بودند. در قیمت های لحظه ای، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) ثابت است، ولی در حوالی اوج های سال 2023 روند دارد و خریداران و سرمایه گذاران انتظار دارند با بهبود احساسات بازار، بیت کوین رشد قابل توجهی را تجربه کند و آنها سود کسب کنند.