اگر دوج کوین به ارزش بازار بیت کوین برسد چقدر معامله میشود

اگر دوج کوین به ارزش بازار بیت کوین برسد چقدر معامله میشود
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

مقایسه در بازار ارزهای دیجیتال خارج از عرف نیست، به خصوص با توجه به رقابت شدیدی که بین دو یا چند توکن در یک زمان وجود دارد. بنابراین این گزارش نگاهی خواهد داشت به این که اگر ارزش بازار میم کوین به ارزش فعلی بیت کوین یا اتریوم برسد، قیمت Dogecoin به طور واقع بینانه کجا خواهد بود.

Dogecoin با ارزش بازار بیت کوین:

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، دارای ارزش بازار ۵۲۱ میلیارد دلار است. این بیش از 2 برابر ارزش بازار دومین ارز دیجیتال بزرگ اتریوم است و حدود نیمی از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد. اگرچه این جالب است، اما یک واقعیت جالب تر این است که قیمت Dogecoin در صورت رسیدن به ارزش بازار بیت کوین در کجا خواهد بود. ویژگی CoinGecko's Coin Comparison به کاربران این امکان را می‌دهد تا دو ارز دیجیتال مختلف را وارد کرده و نشان دهند که در صورت داشتن ارزش بازار نسبت به سایر ارزها، چقدر معامله می‌کنند. با استفاده از این ویژگی، NewsBTC توانسته است تعیین کند که یک توکن DOGE با ارزش بازار ۵۲۱ میلیارد دلار چقدر خواهد بود. یک توکن DOGE با چنین سقف بازاری به 3.70 دلار در هر توکن می رسد که بیش از 59 برابر (5900٪) از قیمت فعلی آن افزایش یافته است. برعکس، بیت کوین با ارزش بازار 8.8 میلیارد دلاری Dogecoin، هر بیت کوین را به قیمت 448 دلار می‌رساند.

کجا DOGE با ارزش بازار اتریوم معامله می کند:

اتریوم در حال حاضر با ارزش بازار 196 میلیارد دلار، دومین ارز دیجیتال بزرگ در فضا است. با این ارزش بازار، قیمت توکن ETH خوب اتریوم در 1635 دلار با عرضه 120225429 اتریوم در گردش است. اکنون، با استفاده از ویژگی CoinGecko's Coin Comparison و بررسی قیمت اینکه Dogecoin در صورت رسیدن به ارزش بازار 196 میلیارد دلاری اتریوم در کجا قرار می گیرد، به قیمت 1.39 دلار برای میم کوین می رسد. از قیمت فعلی آن 0.06192 دلار، به حرکتی 22 برابری یا 2200 درصدی می رسد. از سوی دیگر، سقوط اتریوم به ارزش بازار DOGE با قیمت 8.8 میلیارد دلار، باعث می شود که قیمت دارایی دیجیتال تنها به 72.53 دلار مبادله شود که فاصله زیادی با ارزش فعلی آن دارد. تفاوت قیمت بین ارزهای دیجیتال ذکر شده در همان ارزش بازار به عرضه در گردش آنها باز می گردد. Dogecoin بیش از 141 میلیارد DOGE در گردش دارد در حالی که 19.48 میلیون بیت کوین بیت کوین و 120 میلیون اتریوم برای اتریوم است.