اگر سیگنال نزولی شکست بخورد بیت کوین می تواند به 85 هزار دلار برسد!

اگر سیگنال نزولی شکست بخورد بیت کوین می تواند به 85 هزار دلار برسد!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، اگر سیگنال نزولی شکست بخورد، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) می تواند تا 85 هزار دلار صعود کند و دارندگان و سرمایه گذاران آن سود زیادی کسب کنند. به طور کلی، پیش بینی می شود قیمت بیت کوین همچنان می تواند به رشد خود ادامه دهد.
توجه داشته باشید، ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) اخیرا یک سیگنال نزولی داد که در نهایت نتوانست عقب نشینی معنی داری ایجاد کند. به دلیل نقص فنی، داده های قدیمی نشان می دهند که تنها در عرض یک ماه، BTCUSD می تواند رکورد جدیدی را ثبت کند و به هدف 85 هزار دلار برسد. در تحلیل تکنیکال، الگوهای خاص به طور مشخص نزولی یا صعودی در نظر گرفته می شوند. به عنوان مثال، مثلث صعودی یک الگوی معمولی متمایل به صعودی است، ولی تنها در 63 درصد مواقع به سمت بالا شکسته می شود. 37 درصد دیگر، الگوی نزولی را از بین می برد.
به دلیل نحوه قرارگیری سفارشات خرید و فروش و ضررهای توقف در دو طرف خطوط روند یک الگو، یک الگوی صعودی شکست خورده می تواند نزولی باشد و برعکس. با تحلیل بیشتر، از آنجایی که این الگو به طور واضح صعودی بود، می توانست موقعیت های طولانی تری را جذب کند که مجبور به باز شدن پایین تر می شوند.
اگر حرکت بزرگ بیت کوین به دنبال راه اندازی و فروش TD9 که اخیرا شکست خورده بود، قیمت بیت کوین تا پایان دسامبر به 85 هزار دلار می رسید. 300 درصد دیگر فراتر از بالاترین قیمتی فعلی در BTCUSD ارز دیجیتال برتر را به بیش از 200 هزار دلار در هر سکه می رساند. از نظر قیمت های پایین تر، این اندیکاتور همچنین سطوح حمایت و مقاوم YDST را ارائه می دهد. این سطوح در چارت بیت کوین از اهمیت بالایی برخوردار هستند و شما باید این سطوح را زیر نظر بگیرید و تحلیل های خودتان را انجام دهید.