ایجاد شبکه جدید Terra با پشتیبانی بایننس

ایجاد شبکه جدید Terra با پشتیبانی بایننس
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

طبق اعلامیه اخیر تیم بلاک چین Terra، اکوسیستم ترا قصد دارد نسخه جدیدی از بلاک چین Terra را بدون استیبل کوین الگوریتمی راه اندازی کند. پیشنهاد حاکمیتی به نام "طرح احیای اکوسیستم Terra 2" اصلاح و نسخه نهایی کد پایه جدید Terra Core برای شبکه جدید منتشر شده است. تولد دوباره اکوسیستم Terra،Terra Core در روز جمعه، 27 می اتفاق خواهد افتاد، آخرین نسخه Terra Core منتشر و بررسی شده است. نسخه جدید مبتنی بر شبکه بلاک چین Terra خواهد بود.
توکن زنجیره ای قدیمی "Luna Classic (LUNC)" نامیده خواهد شد و توکن جدید، نام قدیمی "Luna (LUNA)" را خواهد گرفت. پیشنهاد حاکمیتی طرح احیا در 25 می تصویب شده است. طبق گفته تیم توسعه، آخرین کد Terra Core منتشر شده است و پایگاه کد توسط SCV Security بررسی شده است.
براساس تصمیم حاکمیتی توزیع توکن جدید لونا، 30 درصد برای استخر جامعه، 35 درصد برای دارندگان قبلی لونا (قبل از حمله)، 10 درصد دیگر برای دارندگان قبلی UST (قبل از حمله)، دارندگان LUNA پس از حمله 10 درصد و دارندگان UST بعد از حمله واجد شرایط دریافت 15 درصد از عرضه خواهند بود.

توانمند سازی اکوسیستم ترا

براساس اظهارات تیم توسعه، کیف پول دیجیتال Terraform Labs، کیف پول Luna Foundation Guard و حساب ماژول توزیع استخر جامعه(community pool distribution module account) از ایردراپ لونا حذف خواهند شد. حذف این کیف پول ها از لیست airdrop، زنجیره ترا را به یک زنجیره کاملاً متعلق به جامعه تبدیل خواهد کرد که گام مهمی برای توانمندسازی اکوسیستم ترا خواهد بود.
با این حال حواشی زیادی پیرامون شبکه بلاک چین ترا و دو کوون وجود دارد. اخیراً یک سرمایه گذار لونا که 2.4 میلیون دلار از دست داده بود به دلیل ورود به منزل کوون دستگیر شد و بنظر می رسد پس از شکست اخیر اکوسیستم ترا جامعه نسبت به اکوسیستم ترا بدبین شده است.

اعلام آمادگی صرافی های دیجیتال برای پشتیبانی از توکن جدید لونا

پلتفرم تبادل متمرکز بایننس،Bybit و Huobi برای پشتیبانی از توکن جدید لونا اعلام آمادگی کرده اند. براساس اظهارات بایننس، جامعه Terra به تازگی به «Rebirth Terra Network» رأی داده و بایننس در حال همکاری نزدیک با تیم Terra برای بازیابی این اکوسیستم می باشد.
با وجود اینکه معاملات لونا و استیبل کوین UST در 25 می در Bybit به حالت تعلیق در آمده است، در روز پنج شنبه، 26 می، نام توکن لونا را به LUNC و نام توکن‌ UST را به USTC در صرافی Bybit تغییر کرده است.
صرافی HuobiGlobal نیز با انتشار بیانیه ای اظهار داشت که از 27 می همزمان با ایجاد شبکه جدید ترا از عرضه ارز دیجیتال LUNA 2.0 پشتیبانی و حمایت خواهد نمود.
با این صرافی ارز دیجیتال کوکوین نیز اعلام کرده است که واریز و برداشت توکن لونا و استیبل کوین UST با استاندارد ERC20 به حالت تعلیق درآمده است. کوکوین اکنون در حال مذاکره و بررسی جزییات فنی ایردراپ لونا با تیم توسعه اکوسیستم ترا می باشد.
براساس خبر ارسالی از یک رسانه کره ‌جنوبی، دو کوون، بنیانگذار اکوسیستم ترا از چند صرافی‌ بزرگ کشور از جمله Coinone، Bithumb، Korbit، Gopax درخواست کرده تا توکن جدید شبکه ترا را لیست کنند که این خبر ساعاتی بعد از سمت دو کوون تکذیب شده است.
 

تگ ها