ایلان ماسک عملا از نامزدهای ریاست جمهوری طرفدار ارزهای دیجیتال حمایت کرد

ایلان ماسک عملا از نامزدهای ریاست جمهوری طرفدار ارزهای دیجیتال حمایت کرد
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

ایلان ماسک، مالک X (توئیتر سابق) به عنوان یکی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال شناخته شده است. و این بار، ثروتمندترین مرد جهان از یک نامزد انتخاباتی طرفدار رمزارز تمجید کرده است.

ایلان ماسک از Pro-Crypto Ramaswamy تعریف می کند:

ایلان ماسک در پاسخ به کلیپی از حضور راماسوامی در نمایش آنلاین تاکر کارلسون که در پلتفرم X منتشر شده بود، تحسین خود را از ویوک راماسوامی نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری نشان داد. ماسک در این توییت به او عنوان  "یک نامزد بسیار امیدوار کننده" داد. این اولین باری نیست که ثروتمندترین مرد جهان از یک نامزد طرفدار رمزارز حمایت عمومی نشان می دهد، زیرا ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا قرار بود در جریان گفتگو با مدیرعامل تسلا، نامزدی ریاست جمهوری خود را اعلام کند. در همین حال، راماسوامی شناخته شده است که از ابتدای کمپین خود، موضعی طرفدار رمزنگاری داشته است. به عنوان بخشی از کمپین خود، او قول داده است که محیطی مناسب تر برای صنعت کریپتو در ایالات متحده ایجاد کند. نامزد ریاست جمهوری تا آنجا پیش رفته است که کمک های بیت کوین را در بودجه رقابت های انتخاباتی خود گنجانده است. در طی یک کنفرانس بیت کوین 2023 در ماه مه، او اعلام کرد که کمیته رقابت انتخاباتی او "رسما" کمک های بیت کوین را می پذیرد. جالب اینجاست که رابرت اف کندی یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری نیز اعلام کرد که تیمش در این کنفرانس کمک های بیت کوین را می پذیرد.

Crypto یک نقطه کانونی در آستانه انتخابات سال آینده:

ارزهای دیجیتال پیش از انتخابات 2024 ایالات متحده همچنان توجه بیشتری را در حوزه سیاسی به خود جلب کرده اند. این تعجب آور نیست، با توجه به اینکه گفته می شود بسیاری از رای دهندگان ایالات متحده به طور فعال در دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. سال گذشته، یک نظرسنجی که توسط گروه سیاسی متمرکز بر رمزارز GMI PAC انجام شد، نشان داد که 44 درصد از رای‌دهندگان ایالات متحده مالک دارایی‌های دیجیتال هستند یا در حال بررسی مالکیت آن هستند. به این ترتیب، انتظار می رود که سیاستمداران به دنبال هدف قرار دادن این گروه از رای دهندگان باشند. نامزدهای ریاست جمهوری مانند راماسوامی و کندی تمایل خود را به ارزهای دیجیتال نشان داده اند. کندی، به عنوان مثال، ارز دیجیتال را به عنوان "نماد دموکراسی و آزادی" توصیف کرده است. ران دیسانتیس، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری، یکی دیگر از طرفداران بزرگ بیت کوین است. فرماندار قول داده است در صورت انتخاب شدن به "جنگ بایدن علیه بیت کوین" پایان دهد. او همچنین معتقد است که هر شهروندی باید حق استفاده از «بیت کوین» را داشته باشد، همانطور که در X با ایلان ماسک اشاره کرد. علاوه بر این، دلایلی برای این باور وجود دارد که نتیجه انتخابات 2024 می تواند به طور قابل توجهی بر صنعت کریپتو در آینده تأثیر بگذارد. جان رید استارک، دادستان سابق SEC پیش‌بینی کرده است که اگر یک جمهوری‌خواه در سال آینده به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، سرکوب شرکت‌های کریپتو توسط SEC ممکن است از بیت برود. این پیش‌بینی ممکن است دور از ذهن نباشد، زیرا دو نفر از نامزدهای پیشتاز ریاست جمهوری جمهوری‌خواهان (DeSantis و Ramaswamy) علناً حمایت خود را از ارزهای دیجیتال نشان داده‌اند.
 

تگ ها