بهره اتریوم از 5.2 میلیارد دلار گذشت، آیا زمان خرید فرا رسیده است؟

بهره اتریوم از 5.2 میلیارد دلار گذشت، آیا زمان خرید فرا رسیده است؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

بهره باز اتریومدر مسیری صعودی قرار گرفته است که با عبور از مرز 5.2 میلیارد دلار به اوج خود رسیده است. این افزایش از طرق مختلف برای توکن بومی اتریوم مهم است زیرا می‌تواند به نحوه نگاه سرمایه‌گذاران به ارز دیجیتال در این مرحله اشاره کند.

Ethereum شاهد افزایش سریع است:

داده های Coinglass نشان می دهد که علاقه باز اتریوم در چند وقت اخیر به سرعت افزایش یافته است. در طول هفته گذشته، علاقه آزاد افزایش یافته است و در نهایت از 5.2 میلیارد دلار گذشت در زمانی که بازار کریپتو همچنان در تلاش برای از رها شدن از چنگال خرس‌ها است. یک چیز در مورد علاقه باز این است که می‌تواند به نحوه نگاه سرمایه‌گذاران به ارز دیجیتال اشاره کند. خواه نزولی باشند یا صعودی. هنگامی که بهره باز افزایش می یابد، به سرمایه گذاران صعودی تر اشاره می کند. از سوی دیگر، کاهش بهره باز نشان می دهد که سرمایه گذاران نزولی تر هستند و انتظار کاهش قیمت ها را دارند. این بار، با افزایش علاقه باز، نشان می دهد که سرمایه گذاران کریپتو یک بار دیگر به سمت صعودی می روند. این نشان دهنده شاخص ترس و طمع کریپتو است که نشان می دهد احساسات سرمایه گذاران در همان دوره زمانی بهبود یافته است. نمودار بالا نشان می دهد که قیمت اتریوم اغلب با افزایش علاقه باز افزایش یافته است، که می تواند در این مورد اتفاق بیفتد. اگر این درست باشد، پس قیمت ETH ممکن است یک بار دیگر به دنبال افزایش به سمت سطح 1700 دلار باشد.

ETH می تواند با بازار کریپتو افزایش یابد:

چرخش به سمت صعودی که با افزایش علاقه باز اتریوم مشخص شده است تنها به ارز دیجیتال محدود نمی شود. نگاهی به نسبت کوتاه در Coinglass نشان می‌دهد که حجم‌های بلند شروع به بهبودی کرده‌اند در حالی که حجم کوتاه به شدت کاهش یافته است. حجم معاملات طولانی اتریوم در حال حاضر 574 میلیون دلار است در حالی که به طور خلاصه 548 میلیون دلار است. و در حالی که این تفاوت ها به ویژه قابل توجه نیستند، نشان می دهد که سرمایه گذاران کریپتو بیشتر روی بهبود ارز دیجیتال شرط بندی می کنند. انحلال ها همچنین نشان داده است که معامله گران کوتاه مدت در بازار ضرر بیشتری می کنند. اتریوم در حال حاضر دارای حجم نقدینگی 24 ساعته 6.63 میلیون دلاری است. 1.57 میلیون دلار از این مقدار موقعیت های خرید است در حالی که 5.06 میلیون دلار توسط معامله گران کوتاه مدت به حساب می آید. قیمت ETH در زمان نگارش این مقاله در 1588 دلار قرار دارد. در روز گذشته شاهد افزایش اندک 0.84 درصدی بوده اما در نمودار هفتگی 3.59 درصد زیان را شاهد بوده است. بهترین Owie را در X (توئیتر سابق) برای بینش بازار، به‌روزرسانی‌ها و توییت‌های خنده‌دار گاه به گاه دنبال کنید.
 

تگ ها