بودجه 25 میلیون دلاری NFT برای بنیاد WoW در Sandbox

بودجه 25 میلیون دلاری NFT برای بنیاد WoW در Sandbox
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

از 8 مارس 2022 برابر با روز جهانی زنان، گیم های ارز دیجیتال متاورس The Sandbox  با پروژه NFT عکس پروفایل World of Women همکاری می کنند، که در آن پروژه بازی 25 میلیون دلار کمک مالی برای تأسیس بنیاد WoW ارائه خواهد کرد.

بنیاد WoW  ابتکار جدید سند باکس برای کمک به بیشتر دیده شدن زنان در فضای NFT و متاورس می باشد. Sandbox متعهد شده است بودجه ای را در طول پنج سال برای حمایت از این بنیاد در دستیابی به اهدافش در اختیار بنیاد wow قرار دهد.

بنیاد WoW آواتارهای سه بعدی را بر اساس تمام 10000 عکس پروفایل World of Women ایجاد خواهد کرد، که دارندگان مربوطه می توانند از آنها در Sandbox استفاده کنند. برخی از این آواتارها در حال حاضر در طول تست عمومی و پیش از انتشار بازی آلفا قابل مشاهده هستند که نمونه کوچکی از دنیای گیمینگ را برای آزمایش ارائه می دهد.

این بنیاد یک موزه WoW در دنیای آنلاین The Sandbox نیز خواهد ساخت و همچنین دانشگاه WoW را در این گیم طراحی و راه اندازی خواهد کرد که درس های آموزشی Web3 را همراه با دیپلم NFT برای دانش آموزان ارائه خواهند کرد. همچنین یک انکوباتور (دستگاهی برای تکثیر) آکادمی WoW برای هنرمندان و پروژه ‌ها ایجاد خواهد کرد.

یکی از نمایندگان World of Women در مصاحبه با دیکریپت از شنیده شدن صدای بیشتر زنان در دنیای دیجیتال اظهار امیدواری کرد و افزود: در دنیای نابرابر امروز سرمایه گذاری و تقویت استعدادهای زنان باعث رشد کلی جامعه متاورس خواهد شد.

افزایش محبوبیت NFT های دنیای زنان(World of Women)

ریس ویترسپون، بازیگر و تهیه‌کننده، از طریق شرکت سازنده ‌اش Hello Sunshine، کتاب ‌های موفقی مانند Wild، Gone Girl، Big Little Lies  و Little Fires Everywhere را انتخاب کرده و آنها را تبدیل به NFT نموده است.

براساس گزارش MagNFT  ، بنیاد WoW در زمینه های مختلفی در دنیای بلاک چین کار خواهد کرد و همچنین دارایی های دیجیتال کسب شده همسو با اهداف بنیاد برای سرمایه گذاری بیشتر روی زنان در فضای متاورس، ایجاد رشد و فرصت های بلندمدت و عادلانه در صنعت خواهند بود.

World of Women موفق ترین پروژه NFT با محوریت زنان تاکنون، تا به امروز نزدیک به 157 میلیون دلار حجم معاملات ثانویه داشته است. طرفداران قابل توجهی از جمله بازیگران زن ریس ویترسپون و اوا لونگوریا را به خود جذب کرده است. در واقع، استودیوی تولید Hello Sunshine ویترسپون اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد این پروژه را از طریق برنامه های تلویزیونی و پروژه های سینمایی به هالیوود برساند.
در همین حال، Sandbox در ماه ‌های اخیر با افزایش تبلیغات متاورس، تا حد زیادی به لطف فیس ‌بوک در این فضا، توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

Sandbox به کاربران امکان خرید و سفارشی سازی زمین های مجازی و همچنین ایجاد محیط‌ های تعاملی و تجربیات گیمینگ را فراهم می کند که می‌ توان آن‌ ها را به اشتراک گذاشت و از آن کسب درآمد کرد.

این بازی تا به امروز با بیش از 200 برند و شخصیت مشهور از جمله اسنوپ داگ، آدیداس، واکینگ دد و آتاری همکاری داشته است. متاورس به نسخه‌ای از اینترنت در آینده اشاره دارد که در آن کاربران می‌توانند با استفاده از آواتارهای سه بعدی کار، بازی و معاشرت کنند.
 

تگ ها