خدمات تجارت بیت کوین در بانکی در ایتالیا

خدمات تجارت بیت کوین در بانکی در ایتالیا
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

بانک جنرالی در اواخر ماه فوریه 2022 به بانک های متعدد دیگری که اجازه خرید بیت کوین را به مشتریان خود می دهند ملحق شده است.

Banca Generali یک بانک ایتالیایی ست که برای بانکداری خصوصی و مدیریت ثروت طراحی شده است این بانک قصد دارد خدمات تجارت بیت کوین را در اوایل سال 2022 راه اندازی کند. این خدمات از طریق یکپارچه سازی با Conio یک برنامه کیف پول بیت کوین فعال خواهد شد.

مجله مالی We Wealth خدمات جدید بانک را ماه گذشته با جزئیات کامل ارائه کرده است. ظاهراً 300000 مشتری بانک جنرالی به لطف Conio قادر خواهند بود یک کیف پول بیت کوین مستقیماً در حساب های بانکی خود ایجاد کنند.

 ریکاردو رنا، مدیر عملیات در Banca اعلام کرد که این پروژه در نیمه اول سال 2022 راه اندازی خواهد شد. وی گفت: از لحظه راه اندازی به بعد، مشتریان می‌توانند با خیال راحت بر روی یک طبقه دارایی کار و سرمایه دیجیتال خود را افزایش دهند

خدمات جدید مزیت های بسیاری از جمله خرید بیت کوین از طریق تأمین مالی اعتباری شخص، به جای استفاده از یک ارائه دهنده پرداخت شخص ثالث را فراهم می کند. این خدمات شامل یک کیف پول پسورد دایره ای برای افزایش امنیت و اطمینان از امکان بازیابی کیف پول در صورت جانشینی نیز میباشد.

(پسورد دایره ای یا BulletsPassView یک ابزار بازیابی رمز عبور است که رمزهای عبور ذخیره شده در Bullets را در متن رمز عبور استاندارد سیستم عامل ویندوز و مرورگر وب اینترنت اکسپلورر نشان می دهد)

بانک ها ی زیادی خدمات بیت کوین را پذیرفته اند

بسیاری از بانک های بزرگ در هفته های اخیر برنامه های توسعه خود را برای استفاده از خدمات مشابه کیف پول بیت‌ کوین اعلام و از کارشناسان خود خواسته اند تا آنرا بررسی کنند.

در این میان برجسته ترین آنها، انجمن بانک های پس انداز آلمان (معروف به Sparkasse) است که شبکه ای متشکل از 400 بانک در سراسر کشور آلمان را داراست . خدمات Sparkasse به تنهایی می توانند خدمات ارز دیجیتال با دسترسی آسان را به بیش از 50 میلیون نفر ارائه دهند. 

اندکی پس از آن، دو بانک بزرگ آلمانی دیگر از جمله Commerzbank و Volks-und Raiffeisenbank، برنامه های یکپارچه سازی کیف پول دیجیتالی را رونمایی کردند. همچنین اخیراً، یک بانک خرده‌فروشی مستقر در نیوجرسی باBakkt شریک شد تا به مشتریان اجازه ترید ارزهای دیجیتال را بدهد.

تگ ها