بیت کوین ماه اکتبر را به خوبی به پایان رساند، ولی وضعیت آن در نوامبر چگونه خواهد بود؟

بیت کوین ماه اکتبر را به خوبی به پایان رساند، ولی وضعیت آن در نوامبر چگونه خواهد بود؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق بررسی هایی که انجام شده است، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) ماه اکتبر را با قیمت بالاتری به پایان رساند، به نظر شما چه انتظاراتی برای قیمت بیت کویندر ماه نوامبر وجود دارد؟ برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که بیت کوین در ماه نوامبر نیز می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری دست پیدا کند. بیت کوین در زمان نوشتن این خبر در قیمت 35400 دلار معامله می شود و انتظار می رود بتواند مقاومت 35500 دلاری را به سمت بالا بشکند و به سمت مقاومت بعدی حمله کند!
توجه داشته باشید که ماه اکتبر تمام شده است و ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) و باید ببینیم که ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین چه حرکاتی را می توانند در ماه نوامبر داشته باشند. با توجه به اینکه اکتبر ثابت شده است که یک ماه فوق العاده صعودی برای بیت کوین با بسته شدن ماهانه سبز است، اکنون چشم ها به ماه جدید و احتمالاتی که می تواند برای دارایی دیجیتال داشته باشد است.
همانطور که در جریان هستید، اکتبر ماه خوبی برای ارز دیجیتال بیت کوین بود. با نگاهی به ماه اکتبر، یکی از بهترین ماه های سال 2023 تا الان بود. قیمت بیت کوین(BTC) از حدود 28 هزار دلار وارد روند صعودی شد و کندل ماهانه را بالای 34 هزار دلار بست. به طور کلی، بازده ارز دیجیتال بیت کوین در ماه اکتبر 28.5 درصد بود. پیش بینی می شود در ماه نوامبر نیز بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد.
به طور کلی می توان گفت که سال 2023 تا الان سالی با بازدهی خوب بوده است و شش ماه از 10 ماه گذشته با کندل سبز بسته شده است. یکی از ماه هایی که بیت کوین توانست در آن بدرخشد، ماه اکتبر بود که توانست رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کند. بیت کوین در ماه اکتبر توانست از 28 هزار دلار به بالای 34 هزار دلار برسد. از آنجایی که به رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک می شویم، انتظار می رود بیت کوین همچنان به صعود خود ادامه دهد و خودش را به سقف قیمت قبلی برساند.