بیمارستان حیوانات خانگی چیوو با بودجه بیت کوین در السالوادور

بیمارستان حیوانات خانگی چیوو با بودجه بیت کوین در السالوادور
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

Chivo Pets، اولین بیمارستان عمومی دامپزشکی در السالوادور، ماه گذشته افتتاحیه خود را با حضو رئیس جمهور بوکله برگزار کرد.

در حالی که مخالفان به تمسخر آزمایش بیت کوین السالوادور ادامه می دهند، بیمارستانChivo Pets  نشان داد که چگونه ارزهای دیجیتال  چهره زندگی در دنیای واقعی را تغییر می دهند.السالوادور به بهبود زیرساخت ‌های اجتماعی و رفاهی خود ادامه می‌ دهد و بیت‌ کوین باعث این تغییر می شود.

بیمارستان جدید Chivo Pets El Salvador دارای 12 اتاق ویزیت است که تقریباً 384 ویزیت روزانه را ارائه می دهد. هر مطب دارای تجهیزات مدرن برای ارائه مراقبت با کیفیت و تشخیص دقیق بیماری است.

هزینه هر سرویس تنها 0.25 دلار است و امکان پرداخت بیت کوین از طریق کیف پول Chivo یا سایر کیف پول های ارز دیجیتال وجود دارد. در مقابل، ویزیت اضطراری دامپزشک در ایالات متحده می تواند تا 8000 دلار هزینه داشته باشد.

براساس داده های  elsalvadorinfo.netبه لطف بیت کوین، دوستان خزدار ما (حیوانات) در السالوادور می توانند درمان مورد نیاز خود را با نرخ های یارانه ای و ناچیز دریافت کنند.

بیت کوین برای السالوادور بهتر

Chivo Pets سنگ بنای تلاش اداره Bukele برای ارتقاء رفاه حیوانات در کشور آمریکای مرکزی است. در اوایل سال جاری، قانونگذاران قانون رفاه حیوانات السالوادور را برای افزایش حمایت از حیوانات خانگی تصویب کردند.

پلن ساخت این بیمارستان برای اولین بار در اکتبر 2021 و پس از مازاد بیت کوین در کشور اعلام شد. یکی از صاحبان حیوانات خانگی که از خدمات Chivo Pets استفاده می‌کرد، این راه ‌اندازی را تحسین کرد و گفت که پرداخت‌ ها مقرون به صرفه و راحت است و فقط 25 سنت قیمت دارد.

Chivo Pets در 26 فوریه افتتاح شد و مراقبت های 24 ساعته و 7 روزه، ویزیت، اورژانس، جراحی، بستری شدن در بیمارستان و توانبخشی را ارائه می دهد.

السالوادور در مسیر گسترش ارزهای دیجیتال

پرزیدنت بوکله که قانونی شدن بیت کوین در السالوادور را یک قمار خطرناک می نامد، همچنان نسبت به انتقادها بی توجه است.اخیراً، اندرو هندرسون، دیپلمات از کانال یوتیوب Nomad Capitalist، گفت که رئیس جمهور با پیشنهاد اصلاحات شهروندی تجدید نظر شده توسط سرمایه گذاری و اصلاحات مالیاتی برای جذب دارندگان ارزهای دیجیتال به کشور قدرت خود را دو برابر کرده است.

براساس گفته های وزارت امور خارجه بریتانیا، السالوادور دارای یکی از بالاترین میزان جرم و جنایت در آمریکای لاتین است. با اینکه مناطق توریستی نسبتاً امن هستند ولی همچنان خشونت گروهی رواج دارد.

هندرسون در بازدید از پایتخت، سان سالوادور، گفت که مناطق نامطلوب قطعا وجود دارد. اما همزمان شاهد پیشرفت در جهت بهبود ایمنی بوده ایم و به عنوان مثال بارز آن، ساحل امن بیت کوین در Playa El Zonte را ذکر نمود.

وی افزود: من فکر می کنم که کشور قطعا در مسیر درستی حرکت می کند، جذب سرمایه‌ گذاری، هوش بیشتر در کنار سرمایه و استعداد را به ارمغان خواهد آورد و این عالی است. همچنین کشورهای آینده نگر که به گسترش ارزهای دیجیتال کمک می کنند، در دراز مدت سود خواهند برد.
 

تگ ها