تأثیر کناره گیری وکیل XRP از پرونده شکایت علیه SEC

تأثیر کناره گیری وکیل XRP از پرونده شکایت علیه SEC
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

پرونده‌های اخیر دادگاه نشان می‌دهد که تحولات اخیر در رویارویی بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و XRP منجر به کناره گیری وکیل دیگری از شکایت ریپل شده است. این در حالی است که در اوایل ماه جاری درخواستی برای آنا آر. گرسل برای انصراف از سمت وکیل متهم ریپل ارائه شد. این عقب نشینی اخیر سایه‌ای از عدم اطمینان را ایجاد کرده است که دارندگان XRPرا در مورد تأثیر احتمالی این اتفاق نگران می‌کند.

ریپل با وجود استعفای وکیل همچنان وضعیت خوبی دارد:

با توجه به جزئیات پرونده تشکیل شده در دادگاه منطقه جنوبی نیویورک در 27 ژوئیه، ریپل از دادگاه درخواست می‌کند تا لیزا آر. زورنبرگ را به عنوان وکیل پرنده شکایت XRP از SEC کنار بگذارد. ریپل از دادگاه درخواست می‌کند تا به لیزا آر. زورنبرگ از شرکت محبوب Debevoise & Plimpton LLP اجازه انصراف به عنوان وکیل دادخواست را بدهد. این در شرایطی است که لیزا آر زورنبرگ از 31 جولای دیگر با این شرکت حقوقی همکاری نخواهد کرد. مهم‌ترین دادستان فدرال اوایل این هفته توسط شهردار نیویورک، اریک آدامز، به عنوان مشاور ارشد تالار شهر منصوب شد. با این حال، این حرکت به هیچ وجه بر روابط ریپل با Debevoise & Plimpton LLP تأثیر نمی‌گذارد زیرا سایر وکلای شرکت به نمایندگی از ریپل در این پرونده حضور خواهند داشت. ریپل همچنین تکرار کرده است که کناره گیری لیزا آر. زورنبرگ به هیچ وجه بر منافع آن، از جمله براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل و کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران، تأثیر نمی‌گذارد. همچنین لازم به ذکر است که دادگاه قبلاً درخواست انصراف سه وکیل کایلی چیسول کیم، کلیتون جی. مسترمن و آنا آر. گرسل را برای خروج از دعوی تأیید کرده بود.

انصراف لیزا آر. زورنبرگ در پی ارجاع شکایت قاضی آنالیسا تورس به قاضی سارا نتبرن صورت گرفت. قاضی نتبرن به SEC و Ripple دستور داد تا در مورد سه تاریخ مناسب برای برگزاری یک کنفرانس تسویه حساب در مورد موضوعاتی مانند فروش نهادی XRP به توافق برسند. قیمت XRP در پی قضاوت خلاصه‌ای که به نفع ریپل تمام شد شاهد افزایش بود. برنامه‌های رونمایی شده توسط ریپل همچنین به تقویت اعتماد سرمایه‌گذاران کمک کرده است زیرا تقاضا برای XRP در بین سرمایه‌گذاران نهادی همچنان در حال افزایش است. XRP در حال حاضر با قیمت 0. 71 دلار معامله می‌شود که طبق داده‌های CoinGecko در 24 ساعت گذشته 0.5 درصد کاهش یافته است. با این حال، قیمت فعلی آن 33٪ بالاتر از قیمت افتتاحیه ماه جولای، 0.47 دلار می‌باشد.