تبدیل لونای Terra به دومین دارایی سهامدار با عبور از اتر

تبدیل لونای Terra به دومین دارایی سهامدار با عبور از اتر
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بر اساس داده ‌ها، افزایش قیمت توکن لونای Terra در هفته گذشته، آن را به دومین دارایی بزرگ در بین تمام ارزهای دیجیتال اصلی از نظر ارزش کل سهام تبدیل کرده است. لونا در زمان نگارش از اتر که کمی بیش از 28 میلیارد دلار ارزش سهام دارد، پیشی گرفت.

توکن لونا با یک بهبود قیمت، نزدیک به 9 درصد سود ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه، 2 مارس 2022 رسید تا سود هفتگی خود را به 21 درصد برساند. با واکنش بازار نصبت به تهاجم نیروهای روسی به اوکراین، در معاملات اولیه روز پنجشنبه هفته گذشته به سایر ارزهای دیجیتال پیوست.
بنیاد لونا (LFG) یک میلیارد دلار از طریق فروش توکن های لونا جمع آوری کرده است. این موسسه غیرانتفاعی در ماه ژانویه برای حمایت از بلاک چین Terra راه اندازی شد و دارایی ها برای ایجاد یک ذخیره ارزی ارز بیت کوین برای UST، بزرگترین استیبل کوین Terra استفاده خواهد شد.

شرکت کنندگان بیش از 6.98 درصد سالانه درآمد دارند. بزرگترین سهامدار لونا پروتکل متقابل زنجیره ای Orion . money با بیش از 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری است که در میان تمام برنامه های استیکینگ از لونا پشتیبانی می کنند. 43000 سهامدار آن تقریباً 7 درصد بازده تولید می کنند.

Terra دومین دارایی بزرگ

قیمت‌ های لونا در هفته گذشته در میان عوامل بنیادی قوی و احساسات مثبت در میان جامعه برای Terra، نزدیک به 70 درصد افزایش یافت. لونا یکی از دو توکن صادر شده توسط Terra است، یک پروتکل بلاک چین که از استیبل کوینUST متصل به دلار که از یک سیستم پرداخت جهانی استفاده می کند.

لونا با 76130 درصد افزایش نسبت به 0.12 دلار، در 18 مارس 2020 یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در دو سال گذشته بوده است.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به فرآیندی اشاره دارد که در آن دارندگان توکن تعدادی توکن را سپرده یا لاک می کنند تا در ازای دریافت پاداش، در اجرای شبکه شرکت کنند. این پاداش ‌ها به عنوان بازده نامیده می‌ شوند و معمولاً بالاتر از پاداش ‌هایی هستند که در سپرده‌ ها توسط بانک های سنتی ارائه می ‌شوند.

تگ ها