تبدیل کاردانو  (ADA)به پرکاربردترین بلاک چین با کمترین کارمزد

تبدیل کاردانو  (ADA)به پرکاربردترین بلاک چین با کمترین کارمزد
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

حجم تراکنش روزانه کاردانو افزایش یافته است و همچنین Cardano-Ergo DEXدر آستانه راه اندازی شبکه اصلی خود می باشد. با افزایش فعالیت در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز کاردانو  (ADA)، حجم کل معاملات ثبت شده در آن به بالاترین حد خود رسیده است.
یکی از علاقه مندان ناشناس Cardano (ADA) که توسط Haskellion در توییتر ثبت می شود، آماری را از ترمینال Messari  به اشتراک گذاشته است و حجم خالص تراکنش های انجام شده توسط تمام توسعه دهنده های سیستم بلاک چین در 24 ساعت گذشته و کل هزینه های جمع آوری شده را نشان می دهد.

براساس این گزارش کاردانو دارای بیشترین افزایش حجم در 24 ساعت گذشته با کمترین مقدار کارمزد بوده است.

بر اساس داده ‌های مساری(Messari)، کاردانو (ADA) بیت کوین (BTC) را با حجم تراکنش‌ های دلاری در 24 ساعت تحت الشعاع قرار داده است.  Cardanians معادل 33.45 میلیارد دلار در حالی که Bitcoiners معادل 33.27 میلیارد دلار ارسال کرده اند.

در همان زمان، شبکه بیت کوین 23  برابر بیشتر از کاردانو (ADA) کارمزد ایجاد کرده است. برای بیت کوین، این شاخص به 860,000 دلار رسیده است در حالی که برای کاردانو (ADA) به 38,000 دلار می رسد.

رقیب اصلی کاردانو در فضای قراردادهای هوشمند، اتریوم (ETH) می باشد که در 24 ساعت گذشته 14.7 میلیون دلار هزینه کارمزد از مشتریان خود دریافت کرده است.

Cardano-Ergo DEX در آستانه راه اندازی شبکه اصلی

Ergo اولین بلاک چینی ست که زبان قرارداد هوشمند را با استفاده از همان مدل Cardano اتخاذ کرده است. این بدان معناست که dApps در Cardano می تواند به جای محدود شدن به مدل اثبات سهام، از قراردادهای هوشمندی استفاده کنند که اثبات کار برای ویژگی های امنیتی را ارائه می دهد.

Ergo یک بلاک چین قابل برنامه ریزی بدون هزینه کارمزد می باشد. به عنوان یک بلاک چین قابل برنامه ریزی، Ergo بستری را فراهم می کند که توسعه دهندگان می توانند برنامه های غیرمتمرکز (dApps) ایجاد کنند. از این نظر مشابه اتریوم است و همچنین در حال حاضر بزرگترین بلاک چین قابل برنامه ریزی است.

 آیا ergo همان ErgoDEX است؟

ErgoDEX یک صرافی غیرمتمرکز غیرقانونی (DEX) در پلتفرم Ergo است. این DEX به کاربران امکان می دهد نقدینگی را بین شبکه های Ergo و Cardano (ADA) منتقل کنند.

کاربران اکوسیستم ErgoDEX شامل ماینرها، ارائه دهندگان رابط کاربری، مجریان خارج از زنجیره، تامین کنندگان نقدینگی و معامله گران خواهند بود.

به احتمال زیاد، این افزایش را می توان به جریان نقدینگی یا liquidation  به اکوسیستم پروتکل های مالی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو (DeFi) نسبت داد. براساس گزارش های پیشین U.Today ، DEX کاردانو، AdaSwap، اکنون توسط کاربر اسرائیلی، گال گدوت، یک سوپراستار سینمای جهان، تایید شده است.

ErgoDEX، یکی دیگر از پروتکل های DeFi مبتنی بر کاردانو است که قرار است بین بلاک چین های کادانو (ADA) و Ergo پل دیفای ایجاد کند تا به انتشار شبکه اصلی نزدیک تر شوند.

از آنجایی که راه اندازی کاردانو نزدیک است، تیم کاردانو پیش‌ نمایش مخفیانه ‌ای را به اشتراک گذاشته است. ErgoDEX قرار است عملکردهای تبادل غیرمتمرکز، ماژول تامین نقدینگی (LP) و سایر ابزارهای خاص DeFi را داشته باشد.
 

تگ ها