تحلیلگری ارزش بازار 7 تریلیون دلاری برای آلت کوین ها پیش بینی می کند!

تحلیلگری ارزش بازار 7 تریلیون دلاری برای آلت کوین ها پیش بینی می کند!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

یکی از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال ارزش بازار 7 تریلیون دلاری را برای آلت کوین ها پیش بینی کرد. می توان این پیش بینی را یک سیگنال ارز دیجیتال در نظر گرفت.
بازار آلت کوین ها در چند هفته گذشته به لطف احیای ارز دیجیتال برتر، بیت کوین و تغییر جو در بازار عمومی کریپتو دچار افت بوده است. اگرچه به نظر می رسد شتاب اخیر بازار آلت کوین را به کاهش است، ولی هنوز خوش بینی گسترده ای در بین بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران وجود دارد.
توجه داشته باشید که مگس، یک تحلیلگر ارز دیجیتال محبوب در پلتفرم X(توییتر سابق) پیش بینی از چشم انداز فعلی ارزهای دیجیال و چشم اندازهای آینده آن با نزدیک شدن به بازار صعود ارائه کرده است و به نوسان گیری در ارز دیجیتال اشاره کرد. 

قیمت آلت کوین ها دوباره بالا می رود؟

مگس در پستی در شبکه اجتماعی X، پیش بینی خوبی را برای ارزش بازار آلت کوین ها ارائه کرد و انتظار دارد ارزش بیشتر ارزهای دیجیتال در سال های آینده سهموی شود. استدلال صعودی تحلیلگر ارزهای دیجیتال حول شاخص میانگین متحرک همگرایی، واگرایی در بازه زمانی ماهانه نمودار آلت کوین می چرخد. در نمودار برجسته MACD ماهانه در آستانه ایجاد یک تقاطع صعودی است.
از نقطه نظر تاریخی، این تحلیلگر ارزهای دیجیتال اشاره کرد که تلاقی صعودی مشابهی در شاخص میانگین متحرک همگرایی و واگرایی در سال 2020 رخ داد. بعد از این تلاقی، ارزش بازار آلت کوین ها با بیش از 2000 درصد افزایش از 85 میلیارد دلار به 1.73 تریلیون دلار رسید. اگر این متقاطع MACD دوباره شکل بگیرد، Mags انتظار دارد که روند صعودی مشابهی برای بازار آلت کوین ها داشته باشد.
در موضعی واقع بینانه تر به نظر می رسید این تحلیلگر ارزهای دیجیتال افزایش ارزش بازار را تا سال 2025 به 7 تریلیون دلار عنوان کرد، حتی اگر آلت کوین ها تنها نیمی از رشد سال 2020 را تجربه کنند. این نشان دهنده افزایش 1000 درصدی از ارزش فعلی بازار آلت کوین 637 میلیارد دلاری است.
 

تگ ها