تحلیل بیت کوین؛ آیا اصلاح قیمتی در راه است؟

تحلیل بیت کوین؛ آیا اصلاح قیمتی در راه است؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

یه اصلاح قیمت بیت کوین در راه هست؛ آیا بیت کوین می تونه از این اصلاح قیمتی موفق بیرون بیاد؟ بهتره بدونین قیمت بیت کوین یه اصلاح صعودی رو از قیمت 26550 دلار شروع کرد که باعث شد تا قیمت رشد کنه و بالا بره. بیت کوین در حال حاضر در روند صعودی قرار گرفته و با مقاومت قوی در نزدیکی سطوح 27300 و 27500 دلار روبرو هست. اگه بتونه این مقاومت ها رو با قدرت به سمت بالا بشکونه، می تونه تا به قیمت 30 هزار دلار دست پیدا کنه و روند صعودی اصلی خودش رو شروع کنه!
توجه داشته باشین که ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) تونست بالاتر از ناحیه مقاومت 27 هزار دلاری خودش قرار بگیره. در حال حاضر قیمت بیت کوین بالای 27 هزار دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته خرید و فروش میشه و انتظار میره که بیت کوین بتونه یه رشد قیمتی خوبی رو تجربه کنه. البته به شرطی که بتونه مقاومت های پیش روی خودش رو با موفقیت رد کنه.
بیت کوین یه اصلاح قیمتی صعودی رو در پیش گرفته، ولی ممکنه نزدیک به 27300 و 27500 با مشکل روبرو بشه و نتونه تا صعود کنه. اگه بیت کوین نتونه این مقاومت ها رو رد کنه، دوباره ریزش می کنه و شما باید پوزیشن های شورت خودتون رو باز کنین. 
توجه داشته باشین که ارز دیجیتال بیت کوین مدتی میشه که در روند نزولی قرار داره و قیمتش مدام در حال افزایش هست. همچنین بیت کوین همیشه سعی می کنه تا مقاومت های پیش روی خودش رو با قدرت بالایی به سمت بالا بشکونه و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کنه. تحلیلگران برتر بازار گفتن که بیت کوین وارد روند صعودی کوتاه مدت شده که اگه در نزدیکی سطح 27300 و 27500 با مشکل مواجه نشه، می تونه به راحتی به قیمت 30 هزار دلار هم دست پیدا کنه.