تد کروز بیت کوین را برای کمک های مالی کمپین می پذیرد

تد کروز بیت کوین را برای کمک های مالی کمپین می پذیرد
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

تد کروز(Ted Crus) که سناتور آمریکایی است، در حال حاضر ارز دیجیتال بیت کوین را برای کمک های مالی کمپین می پذیرد. این خبر می تواند روی قیمت بیت کوین تاثیر قابل توجهی بگذارد، بنابراین اگر می خواهید روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید و این رمز ارز را بخرید، ابتدا باید خبرهای مهم بازار را مانند این خبر بررسی کنید. بیت کوین امروزه به یکی از ارزهای رایج در بازار تبدیل شده است که کشورها و شرکت های زیادی ارز بیت کوین را به عنوان یک روش پرداختی و ارز قانونی پذیرفتند.
طبق گفته تد کروز سناتور آمریکایی سرویس پرداخت بیت کوین OpenNode در حال حاضر می تواند تراکنش ها را بهبود بخشد و به کاربران این امکان داده می شود تا با استفاده از بیت کوین تراکنش هایی را انجام دهند. همچنین افراد می توانند از طریق بیت کوین کمک های مالی دریافت کنند. پرداخت کمک مالی به کمپین می تواند از طریق زنجیره ها یا شبکه لایتنینگ انجام شود. بنابراین، اگر می خواهید به کمپین کمک مالی اهدا کنید، باید بیت کوین های خودتان را از طریق شبکه لایتنینگ انتقال دهید.
توجه داشته باشید که تد کروز در سال های اخیر به عنوان یکی از حامیان ارز دیجیتال بیت کوین فعالیت می کند که همین مسئله باعث شده تا صحبت ها و نظرات این شخص تاثیر قابل توجهی روی قیمت بیت کوین بگذارد. زمانی که صحبت از صنعت و فناوری می شود، تد کروز می گوید که استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین و قابلیت های آن، مزیت های زیادی برای کشور تگزاس به دنبال دارد. به همین دلیل ارز دیجیتال را به عنوان روشی برای دریافت کمک های مالی کمپین قبول کرده است.
از آنجایی که تد کروز از رمز ارز بیت کوین(Bitcoin) حمایت می کند، توانسته در لیست افراد رو به رشدی قرار بگیرد که سرمایه های زیادی از طریق سرمایه گذاری روی بیت کوین کسب کردند. تد کروز در حال حاضر به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار در بازار رمز ارزها شناخته می شود.