تعطیلی شرکت بلاک چین LBRY بعد از نبرد قانونی با SEC

تعطیلی شرکت بلاک چین LBRY بعد از نبرد قانونی با SEC
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بر اساس خبری جدیدی که امروز به دستمون رسیده، شرکت LBRY که یکی از بهترین پلتفرم های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است، فعالیت شرکت خودش را به دلیل شکست حقوقی در برابر سازمان SEC متوقف کرد و درخواست تجدید نظر سازمان کمیسیون بورس و اوراق بهادار را اعلام کرد. شما برای انجام معاملات سودآور در بازار رمز ارزها، باید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید و بتوانید تاثیر اخبار بر روی قیمت رمز ارزها را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) شرکت LBRY را به ارائه پیشنهاد اوراق بهادار ثبت نشده با فروش توکن های LBC متهم کرد و خواستار توقف عملیات این شرکت شد. همچنین پیامدهای این مبارزه قانونی باعث شد تا نگرانی هایی در بین معامله گران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال درباره دسترسی نابرابر به عدالت و نظارت بیش از حد در تجارت ارزهای دیجیتال شده است که به طور نامتناسبی بر استارت آگ های کوچک تر با حداقل منابع مالی تاثیر قابل توجهی گذاشته است.
نکته قابل توجه این است که شرکت LBRY گزارش کرده است که شرکت مجبور شد به دلیل تعهدات چند میلیون دلاری به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) تیم حقوقی و طلبکاران خصوصی، فعالیت خودش را متوقف کند.
کمیسیون SEC برای اولین بار از توسعه دهنده پلتفرم ارز دیجیتال LBRY که در حوزه فناوری ارز دیجیتال بلاک چین فعالیت دارد در مارس 2021 شکایت کرد و ادعا کرد که توکن LBC این شرکت تحت تاثیر قانونی اوراق بهادار سال 1933 به عنوان اوراق بهادار به فروش رفته است. همچنین در 7 نوامبر نیز دادگاه منطقه ای آمریکا برای ناحیه نیوهمپشایر درخواست SEC برای قضاوت اجمالی علیه LBRY را پذیرفت و این پلتفرم رو از ارائه اوراق بهادار رمزنگاری ثبت نشده منع کرد و سازمان SEC را به پرداخت جریمه 111614 دلاری دستور داد.

تگ ها