تغییرات مهم درباره تأیید هویت بایننس DApp(SafePal)

تغییرات مهم درباره تأیید هویت بایننس DApp(SafePal)
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

سیف پل اولین کیف پول غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که تجربه تجارت بایننس را در اپلیکیشن موبایل سیف پل را اندازی کرده است. از طریق Binance Trading DApp، کاربران می توانند به محصولات و خدمات تجارت بایننس در برنامه سیف پل دسترسی داشته باشند و از خدمات آن استفاده کنند.

حساب های Binance ایجاد شده در SafePal در واقع توسط Binance مدیریت می شوند که این یک حساب معاملاتی متمرکز است که در پلتفرم معاملاتی متمرکز بایننس وجود دارد. همچنین عملکرد معاملات اسپات بایننس در SafePal یکپارچه شده است.

بایننس به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های تجاری در صنعت، محصولات و خدمات خود را به طور مداوم بررسی می کند تا در راستای ایجاد استانداردهای جهانی در حال تغییر آنرا بهبود دهد. براساس آخرین بروزرسانی خدمات بایننس، برای افزایش محافظت از داده های کاربر و ارائه محیط دیجیتال امن برای همه کاربران، سیف پل تغییراتی را در DApp بایننس در برنامه سیف پل اعمال خواهد کرد.

-     از 12 می 2022، همه کاربران جدید برای دسترسی به DApp تجارت بایننس در برنامه SafePal، همچنین دسترسی به سپرده ‌ها، معاملات و برداشت ‌های ارزهای دیجیتال، ملزم به تکمیل تأییدیه میانی یا  withdrawals خود می باشند.

-    از 12 می 2022، کاربران فعلی که هنوز تأییدیه میانی یا withdrawals خود را تکمیل نکرده اند، مجوزهای حساب خود را به طور موقت به «فقط برداشت» یا  Withdraw Only تغییر می دهند، خدمات محدود برداشت شامل: لغو سفارش، بسته شدن پوزیشن و بازخرید می باشد. پس از تکمیل تأییدیه میانی کاربران، می‌توانند دسترسی کامل به DApp معاملاتی بایننس را در برنامه سیف پل از سر بگیرند.

-     این تغییرات فقط برای Binance Trading DApp در برنامه سیف پل اعمال خواهد شد. همه محصولات و خدمات غیرمتمرکز دیگر، از جمله ارسال/دریافت، تعویض، کسب درآمد، DAppstore  و موارد دیگر تحت تأثیر این تغییرات قرار نمی‌گیرند.

توصیه safepal به کاربران

سیف پل اکیداً به کاربران توصیه می ‌کند که برای جلوگیری از تأخیر در فرآیند تأیید و محدودیت‌ های دسترسی آنها، تأییدیه میانی بایننس یا withdrawals خود را سریعاً تکمیل نمایند. برای دستورالعمل های دقیق، لطفا به آموزش سیف پل در سایت بایننس مراجعه کنید.

این اقدامات سیف پل در راستای اهداف باینبرای شناسایی و هویت یابی کاربران،KYC  و مبارزه با پولشویی، AML ایجاد شده است. این اقدام همچنین باعث محافظت از داده های کاربران و مبارزه با پولشویی خواهد شد. هدف برنامه سیف پل ایجاد تجارت دیجیتال  امن برای کاربران می باشد.

تگ ها