ثروتمند شدن با گیم های Play-to-Earn 

ثروتمند شدن با گیم های Play-to-Earn 
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:3 دقیقه

افراد زیادی با  P2E کسب درآمد می کنند. P2E شامل تعداد زیادی گیم است که با هر بازی میلیاردها دلار جمع آوری می کند.

این مدل جدید گیمینگ کل پارادایم بازی را تغییر داده و موج های جدیدی در صنعت ارز دیجیتال ایجاد کرده است و همچنین پروژه‌ های زیادی روزانه بازی ‌های جدیدی را راه ‌اندازی می‌کنند.

اگرچه کسب درآمد از طریق بازی مفهوم جدیدی نیست، اما با ظهور بلاک چین و مهمتر از همه، با رونق اخیر NFTها به سطح کاملاً جدیدی رسیده است.

آغاز کار P2E با اتریوم بود زیرا در روزهای اولیه این تنها پلتفرم موجود بود. اتریوم برای چندین سال، هم ماهرترین پلتفرم قراردادهای هوشمند و هم یک جامعه توسعه دهنده و دارای کاربران بزرگ بود که آنرا به بهترین پلتفرم برای توسعه بازی های بلاک چین تبدیل کرد.

در نتیجه، جامعه شاهد تولد گیم های درآمدزا مانند CryptoKitties و Decentraland بود که به بازیکنان این امکان را می‌داد تا از تلاش‌ های درون بازی خود به روش‌های مختلفی از جمله، تولید رمزارز کیتی‌ های کمیاب و پرطرفدار یا تعویض بسته ‌های زیبا یا زمین در دسنترالند کسب درآمد کنند.

با وجود توسعه فناوری بلاک چین، تجارت گیمینگ تغییرات زیادی خواهد کرد، اما بدیهی است که گیمینگ برای کسب درآمد باقی خواهد ماند. با بیش از 3.2 میلیارد گیمر در حال حاضر در بازار گیمینگ، بازی های P2E توانایی دستیابی به کاربران بیشتری را خواهند داشت. بخش P2E اکنون در آستانه پذیرش گسترده توسعه فن آوری بلاک چین است و گیمرها از این مدل جدید به عنوان روشی برای کسب درآمد استقبال می کنند.

ارتقاء سطح مهارت های بازی برای کسب درآمد بیشتر در بازی های P2E

 صنعت گیمینگ برای کسب درآمد در مورد استراتژی ‌ها و مهارت ‌ها و نحوه استفاده بازیکنان برای استفاده حداکثری از هر بازی P2E می باشند.

بسیاری از گیمرها مهارت و تقاضای زیادی در بازار دارند، اما اکثریت آنها در محیط وب 2 باقی مانده اند، جایی که بیشتر از طریق استریم و مسابقات بازی درآمد کسب می کنند. تغییر بزرگ در گیمینگ P2E  به گیمرها بسته به نحوه بازی استراتژیک آنها پاداش اختصاص داده می شود.

بازی‌ های محبوبی مانند Axie Infinity به بازیکنان فرصت استفاده از مهارت ‌های خود در بازی را می دهند. آنها به هر حرکتی که بازیکن انجام می‌دهد با توکن ‌های بازی بومی خود که می‌ تواند به پول واقعی تبدیل شوند پاداش می ‌دهند.

این بازی ها کل مدل کسب و کار بازی سنتی را تغییر داده اند. اکنون بیش از هر زمان دیگری داشتن مهارت های استثنایی گیمینگ در عصر P2E ضروری است، جایی که گیمرها ممکن است صرفاً با بازی کردن پول زیادی به دست آورند.

اگرچه گیمرهای ماهر با بازی هایی مانند Axie Infinity و Decentraland درآمد کسب می کنند، اما از آنجایی که بازی ها به دنبال چالش های جدید برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد در صنعت ارز دیجیتال و NFT هستند، اوضاع سخت تر می شود.

پیدا کردن گیم های مناسب با مهارت ها

صنعت P2E آنقدر گسترش یافته است که اکنون با صدها بازی اشباع شده است که نوع مشابهی از گیم پلی و مدل پاداش ارائه می دهند. با توجه به پراکندگی فوق‌العاده در صنعت، یافتن بازی ‌هایی مناسب دشوار شده است. در واقع، گیمرهایی هستند که زمان و مهارت های خود را صرف بازی هایی می کنند که فقط چند دلار به آنها پرداخت می کند.
با این حال، شرکت‌ های بازی‌ سازی مشتاق بخدمت گیری بازیکنان با مهارت های متفاوت هستند تا بابت زمان حضورشان به طور شایسته و مناسب جبران کنند، در حالی که بازیکنان به دنبال بهترین بازی‌ های پولی بی دردسر هستند.
به منظور پر کردن این شکاف، پلتفرم ‌ها سخت تلاش می‌کنند تا راه‌ حلی را ارائه دهند که گیمرهای مربوطه را به سمت بازی ‌های مناسب راهنمایی کند.

LUDO یکی از این پلتفرم‌ هاست که گیمرهای متبحر را با بازی‌ های مناسب مرتبط می‌کند. همچنین این سیستم در حال توسعه یک پلتفرم چند زنجیره ای با تاکید بر قابلیت استفاده و رویکرد خالق محور می باشد. در نهایت، هدف آن هدایت بازیکنان به گیم هایی ست که بهترین فرصت ‌های کسب درآمد را به آنها می‌دهد.

بازی ‌های P2E فراتر از ثروت‌ سازی

بازی ‌های P2Eپول زیادی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد و راه را برای نوآوری هموار می‌کنند. پلتفرم هایی مانند LUDO که با مقابله با چالش های اساسی، نوآوری در این زمینه را پیش می برند، در حال توسعه و تکامل هستند. مدل P2E ایده ‌های جدیدی را به وجود آورده است و استفاده از آنها برای حل مشکلات دنیای واقعی تضمین می‌کنند.

تگ ها