جذب کاربران آرژانتینی با کارتهای پرداخت دیجیتال

جذب کاربران آرژانتینی با کارتهای پرداخت دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

کسب ‌و کارهای آرژانتین از کارت های دیجیتال به عنوان یک گزینه پرداخت جایگزین استفاده خواهند کرد. پس از تجزیه و تحلیل افزایش گردش ارزهای دیجیتال در کشورهای آمریکای جنوبی، بسیاری از کیف پول ها با نهادهای معروفی مانند Mastercard  قراردادهایی منعقد کرده و مزایای جذابی را به مشتریان ارائه می‌دهند.
از سال 2021  تنها سه شرکت تسهیلات کارت های ارز دیجیتال خود را ارتقا داده اند. Belo با راه اندازی کارت دیجیتال خود در هفته هشتم 2022 سومین شرکتی بود که تسهیلات کارتهای دیجیتال خود را توسعه داده است. با این حال، Belo این تسهیلات را تنها به 1000 کاربر ثبت نام شده به صورت آزمایشی ارائه کرده است. این شرکت انتظار دارد مشتریان بیشتری پس از دوره آزمایشی موفقیت آمیز، کارت های رمزارز را به صورت فیزیکی و دیجیتالی دریافت کنند. همچنین کارت های رمزارز از هفته اول مارس 2022 شروع به کار خواهند کرد و پس از عملیات موفقیت آمیز فاز اول، این شرکت تا هفته اول آوریل 2022 کارت های دیجیتال را در اختیار مشتریان بیشتری قرار خواهد داد.
Manuel Beaudriot، مدیر عامل و بنیانگذار Belo، به یک روزنامه محلی، بنام Clairin اظهار داشت که آنها توسعه فعلی پروژه را در دسامبر 2021 برنامه ریزی کرده بودن و توانستند در طول این هفته 1000 درخواست کاربر را برآورده کنند. کاربران می توانند به سرعت دارایی ها و ارزهای دیجیتال خود را برای بهبود ارزش سرمایه خود از طریق وب سایت شرکت جابجا کنند. علاوه بر این، کاربران به راحتی می توانند حرکت وجوه دیجیتال خود را روزانه رصد کنند.

جوایز نقدی برای جذب مشتریان جدید بیشتر

کارت‌های دیجیتال مزایای مالی ارزشمندی را برای کشوری که شبکه های پرداخت قدیمی، تورم شدید و تسهیلات بین‌المللی انتقال وجه را تجربه می‌کند، ارائه کرده است. کارت های ارز دیجیتال یک شبکه مالی باز را فراهم می‌کنند که مانند پرتو امیدی برای مردم آرژانتین است. کارت های ارز دیجیتال مشتریان را با اقدام مشابه بسیاری از بانک ها، از طریق تبلیغات بازپرداخت جذب می‌کنند. اگر مشتریان از کارت دیجیتال برای خرید استفاده کنند، جوایز نقدی دریافت خواهند کرد و جوایز نقدی مستقیماً به حساب مشتری واریز خواهد شد.
کارت‌ های دیجیتال Belo پاداش های نقدی از 2 درصد تا 21 درصد از مبلغ خرید را با حداکثر پیشنهاد 100.000 پزو آرژانتین به صورت دیجیتال ارائه می‌کنند. همچنین پاداش های نقدی را می‌توان در چند ارز دیجیتال مشخص شده از جمله بیت‌کوین،USDT یا اتریوم اعطا کرد.

واکنش کاربران کارت های دیجیتال

فرناندا لورت، معاون Mastercard Southern Cone، گفت که این شرکت در حال حاضر عملیات کیف پول دیجیتال را در اروپا و ایالات متحده را راه اندازی کرده است. همچنین این شرکت طی یکسال اخیر یک کیف پول ارز دیجیتال در آرژانتین راه اندازی کرده است. اگرچه بسیاری از شرکت ها علاقه‌مند به دریافت این سرمایه گذاری بودند، Belo یکی از شرکت‌های موفقی است که در نهایت با کیف پول ارز دیجیتال را در آرژانتین موفق به ثبت شرکت خود شده است. لورت، مدیر عامل اضافه کرد که مردم آرژانتین مشتاق استفاده از روش های مدرن پرداخت، چه بصورت فرمت های دیجیتال و یا بصورت فروشگاه های فیزیکی هستند. طبق نظرسنجی بازار تقریباً 40 درصد از کاربران از ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت استفاده میکنند.
 

تگ ها