جمینی گروهی ارزهای دیجیتال را متهم کرد

جمینی گروهی ارزهای دیجیتال را متهم کرد
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

جمینی، پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، در یک پرونده قضایی در روز جمعه 15، گروه ارز دیجیتال (DCG) را به درگیر شدن در "فعالیت های متقلبانه" و تلاش برای فرار از مسئولیت آسیب وارده به طلبکاران متهم کرده است. این بایگانی مستقیماً به بیانیه DCG در مورد توافقنامه پیشنهادی بین DCG، بدهکاران و کمیته رسمی بستانکاران بدون تضمین پاسخ می دهد.

جمینی به دنبال عدالت برای طلبکارانی است که تحت تأثیر فروپاشی پیدایش قرار گرفته اند:

به گفته جمینی، DCG یک سفته ۱.۱ میلیارد دلاری ایجاد کرده است تا خسارات مالی قابل توجه ناشی از سقوط Three Arrows Capital (3AC) را پنهان کند. با این حال، DCG ظاهراً شرایط واقعی یادداشت را "مخفی" نگه داشته است که منجر به اظهارات گمراه کننده به طلبکاران Gemini شده است. علاوه بر این، این شرکت ادعا می کند که DCG به جای تامین سرمایه مورد نیاز، مقدار قابل توجهی بیت کوین (BTC) را از شرکت قرض گرفته است. جمینی همچنین تاکید می‌کند که DCG اکنون تمایلی به بازپرداخت بیش از 630 میلیون دلاری که از این شرکت وام گرفته است، که چند ماه پیش در ماه می بود، ندارد. در پاسخ، همانطور که توسط NewsBTC گزارش شده است، DCG قراردادی را پیشنهاد کرده است که از طلبکاران Genesis، از جمله Gemini، باید سال ها اعتبار را به DCG اضافه کنند. با این حال، جمینی قصد دارد با این پیشنهاد مبارزه کند و ادعا کند که DCG باید مبلغ مناسب و کافی را به طلبکاران بپردازد. جمینی استدلال می کند که DCG در طول ده ماه گذشته تلاش کرده است تا طلبکاران را "فرسایش" کند، به این امید که آنها به کاهش قابل توجهی در مبلغ بدهی رضایت دهند. بر اساس پرونده دادگاه، جمینی مصمم است که تسلیم این تاکتیک ها نشود و به دنبال یک راه حل عادلانه باشد.

رد نرخ های بازیابی پیشنهادی DCG:

در این پرونده، Gemini از نرخ های بازیابی پیشنهادی DCG انتقاد می کند و ادعا می کند که آنها "گمراه کننده و فریبنده" هستند. این شرکت استدلال می کند که دریافت سهام کسری از سود و پرداخت های اصلی در طول هفت سال از طرف مقابل ریسکی معادل دریافت پول نقد و دارایی های دیجیتال واقعی متعلق به جنسیس نیست. جمینی از DCG می‌خواهد که اگر بخواهد حمایت افراد آسیب دیده را جلب کند، شرایط وام‌هایی را که ارائه می‌دهد به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. به طور کلی، جمینی DCG را متهم می کند که عامل ورشکستگی شرکت تابعه خود بوده و صرافی و طلبکارانش را قربانی کرده تا از خود در برابر مسئولیت محافظت کند. شرکتی که توسط دوقلوهای Winklevoss تأسیس شده است، ادعا می‌کند که تاکتیک‌های تاخیر DCG مانع از پیشرفت در توزیع وجوه به Gemini Lenders شده است، علی‌رغم پیشنهاد جمینی برای پرداخت ۱۰۰ میلیون دلار حق بیمه برای حل‌وفصل سریع. شایان ذکر است که شکایت دادگاه توسط جمینی پس از ماه ها مذاکره با وام دهنده رمزنگاری و DCG و سقوط برنامه Gemini Earn که منجر به شکایت و قطع روابط بین Digital Currency Group و صرافی ارز دیجیتال شد، صورت می گیرد.
 

تگ ها