حرکت بعدی بیت کوین چیست؟

حرکت بعدی بیت کوین چیست؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

کریپتو مایکل، تحلیلگر ارزهای رمزنگاری شده در فضای کریپتو، اخیراً بینش هایی را در مورد روند احتمالی بازار قیمت بیت کوین (BTC) قبل از شروع نصف شدن به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات در یک ویدیوی آپلود شده در کانال یوتیوب این تحلیلگر به اشتراک گذاشته شد.

نشانه های یک گاو نر بالقوه:

بر اساس افشاگری های اخیر کریپتو مایکل، بیت کوین ممکن است در آستانه یک روند صعودی جدید باشد. این تحلیلگر در ویدیوی خود که بیش از 2000 بازدید در یوتیوب داشته است، پیشنهاد می کند که این ارز دیجیتال انعطاف پذیری و پتانسیل قابل توجهی برای افزایش نشان می دهد. این خوش بینی از شاخص ها و الگوهای مختلف مشاهده شده در عملکرد قیمت بیت کوین ناشی می شود. این فقط افزایش قریب الوقوع بیت کوین نیست که Crypto Michael آن را برجسته کرده است. این تحلیلگر همچنین اشاره می کند که بازار آلت کوین برای یک روند صعودی احتمالی گرم می شود. این کارشناس معتقد است که اهمیت این حرکت صعودی موازی برای آلتکوین ها را نمی توان دست کم گرفت. شایان ذکر است که یک بازار صعودی جامع، شامل بیت کوین و همتایان آلتکوین آن، می تواند به معنای دستاوردهای قابل توجهی برای سبدهای ارزهای دیجیتال متنوع باشد.

45000 دلار پیش از نصف شدن بیت کوین؟

کریپتو مایکل با بررسی عمیق‌تر تحلیل خود، پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین بالقوه 45000 دلار قبل از رویداد مورد انتظار نصف شدن در سال آینده باشد. نصف شدن در شبکه بیت کوین بسیار مهم است، جایی که پاداش استخراج کنندگان برای افزودن بلاک های جدید به بلاک چین به نصف کاهش می یابد. این رویداد معمولاً عرضه را کاهش می دهد و می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد. از لحاظ تاریخی، بازار کریپتو قبل و بعد از نصف شدن، روندهای صعودی را تجربه کرده است. این رفتار چرخه‌ای در دو نیمه‌سازی گذشته مشاهده شده است که افزایش قیمت‌ها منجر به رویداد و پس از آن شده است. با این حال، پویایی فعلی بازار، سرمایه‌گذاران را در وضعیت سفته‌بازی قرار داده است و به این فکر می‌کنند که آیا تاریخ تکرار خواهد شد. به ویژه، بیت کوین طی ماه گذشته روند نزولی را نشان داده است که نزدیک به 10 درصد کاهش یافته است. این دارایی از بالاترین قیمت 30,000 دلاری خود در اواخر جولای به پایین ترین سطح معاملات در روز دوشنبه 25,000 دلار سقوط کرد. با این حال، قیمت بیت کوین نشانه هایی از بهبود را در چند هفته گذشته نشان می دهد. این دارایی در زمان نگارش این مقاله بالای 26000 دلار معامله می شود، با قیمت 26338 دلار و ارزش بازار امروز 513 میلیارد دلار. شایان ذکر است، ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر بیش از 10 میلیارد دلار در مقایسه با ارزش بازار اخیر آن زیر 500 میلیارد دلار است که در اوایل این ماه مشاهده شد. شایان ذکر است که در حالی که ارزش بازار و قیمت آن طی دو هفته گذشته افزایش یافته است، روند معاملات این دارایی در جهت مخالف بوده است. به ویژه، حجم معاملات روزانه بیت کوین از 18 میلیارد دلار که در اوایل این ماه مشاهده شد به 10 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.