رشد ارز دیجیتال ApeCoin و فتح قیمت های جدید

رشد ارز دیجیتال ApeCoin و فتح قیمت های جدید
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

بی شک 30 آوریل روز عجیبی برای توکن های متاورس بوده است، در یک انتهای طیف،  سند باکس بوده که در روز گذشته حدود 6.52 درصد از ارزش خود را از دست داده و از سوی دیگر،ApeCoin بطور ناگهانی به بالاترین حد از خود از آغاز تا کنون، ATH رسیده است.

ApeCoin یک ارز دیجیتال است که از مجموعه معروف Bored Ape Yacht Club الهام گرفته شده است. این توکن ERC-20 برای اهداف حاکمیتی در اکوسیستم APE استفاده می شود. در زمان انتشار، APE پس از افزایش 11.71 درصدی در یک روز و افزایش 58.94 درصدی تنها در هفته گذشته، با قیمت 22.72 دلار بین معامله گران در نوسان بوده است.

با وجود اینکه بیت کوین، اتریوم و اکثر 20 ارز دیجیتال برتر در مسیر نزولی خود بوده اند. در زمان انتشار، APE در رتبه 23 از نظر ارزش بازار رسیده است. براساس انتظار کارشناسان، حجم ApeCoin شروع به افزایش کرده و دو برابر از زمان راه اندازی APE در مارس 2022 افزایش یافته است.

علاوه بر آن، آدرس ‌های فعال پس از یک دوره رکود دوباره افزایش یافته و در زمان انتشار، با حدود 24000 آدرس فعال 24 ساعته ثبت شده است، این معیار تقریباً به بالاترین حد خود در زمانی که APE به تازگی راه اندازی شده بود، بازگشته است.

حرکت نهنگ ها در راستای سود آوری

براساس شواهد، حجم APE از 27 آوریل در صرافی‌ های ارزهای دیجیتال کاهش یافته است. با این حال، تا زمان انتشار، بازگشت APE به صرافی ‌ها افزایش یافت، که نشان می ‌دهد بسیاری از سرمایه ‌گذاران صرفاً به دنبال کسب سود از این ارز دیجیتال هستند. قیمت APE از آغاز دو افت بزرگ را تجربه کرده است.

از هفته گذشته تا کنون هفته خوبی برای ارز دیجیتال  APE  بوده است، اما نهنگ ها نیز فرصت سودآوری را رها نکرده اند. در واقع، براساس داده ‌های سنتیمنت، تراکنش‌ های نهنگ ‌ها به ارزش بیش از 1 میلیون دلار افزایش یافته و به اوج‌ های جدید رسیده که حتی در زمان راه ‌اندازی APE نیز دیده نشده اند. با توجه به اینکه قیمت APE از آن زمان به بعد کاهش یافته است، یک تفسیر احتمالی این است که نهنگ ها در حال کسب سود می باشند.

توقف وام دهی APE توسط بایننس

براساس گزارش بلاک چین، بایننس تبلیغات خود را در خصوص ارز دیجیتال APE متوقف کرده و همچنین بایننس عملکرد وام دهی APE را به حالت تعلیق درآورده است و  داده های وب رسمی بایننس نشان می دهد که به دلیل تقاضای بیش از حد، مقدار باقیمانده APE موجود برای وام کافی نمی باشد. داده های Coinglass نشان می دهد که APE بیشترین نقدینگی در خارج از بیت کوین و اتریوم در 24 ساعت گذشته بوده است.