خرید بیتکوین به ارزش 28 میلیون دلار توسط سومین نهنگ بزرگ بیت کوین

خرید بیتکوین به ارزش 28 میلیون دلار توسط سومین نهنگ بزرگ بیت کوین
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

یک نهنگ بزرگ بیت کوین، در چند روز گذشته 28 میلیون دلار دیگر بیت کوین اضافه کرده است. براساس رد یابی های به عمل آمده و بررسی ها سومین نهنگ بزرگ بیت کوین یک هویت ناشناس است و تاکنون شناسایی نشده است.

اگرچه برخی حدس می زنند که ممکن است این کیف پول سرد متعلق به یک صرافی باشد اما فعالیت نهنگ این نظر را پشتیبانی نمی کند. تا این لحظه این واحد تجاری روندی بلندمدت و روشن از انباشت و حرکات استراتژیک خرید و فروش را نشان داده است که نمونه ای از کیف پول سرد یک صرافی نیست.

تحرک کنونی نهنگ

اکنون، به نظر می رسد که نهنگ یک بار دیگر در حال خرید است و در دو روز گذشته در مجموع 730 بیت کوین با قیمت متوسط حدود 38.4 هزار دلار خریداری کرده است. اولین خرید آن حدود 12 میلیون دلار ارزش داشت و دیروز در 8 مارس با قیمت 38200 دلار انجام شده است. هم اکنون نهنگ 318 بیت کوین اضافه کرده است.

امروز، در 9 مارس این نهاد 412 بیت کوین دیگر را به قیمت تقریبا 16 میلیون دلار با میانگین قیمت 38.5 هزار دلار خریداری کرده است. با توجه به این که نمودار در 24 ساعت گذشته نمودار صعودی قابل قبولی پس از یک دوره نزولی داشته است، قیمت آن افزایش یافته است.

بیت کوین در حال حاضر در حدود 42 هزار دلار در بازار جهانی معامله می شود، که این به این معنی است که نهنگ در آخرین خرید خود سود خوبی داشته است. در مجموع، موجودی این آدرس بالغ بر 5.3 میلیارد دلار است که در مجموع دارای 126341 بیت کوین می باشد.

بیشترین دارنده بیت کوین و کوین مورد علاقه نهنگ ها

بر اساس پایگاه داده شرکت تحلیل رمزارز CoinGecko، بزرگترین دارنده رمزارز شرکتی، سازنده نرم افزار هوش تجاری MicroStrategy در ویرجینیا است. این شرکت 3.6 میلیارد دلاری دارای 121044 بیت کوین است، یک انبوه رمزارز تقریباً 2.5 برابر بزرگتر از نزدیکترین رقیب خود، تسلا می باشد.

همچنین شرکت های نفتی بسیاری در حال حاضر روی ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین سرمایه گذاری می کنند. اکثر شرکت های سهامی عام نیز بیت کوین دارند و با ارزهای دیجیتال معامله می کنند.

هم اکنون توکنFTX  به توکن مورد علاقه جدید برای نهنگ ها تبدیل شده است. همچنین اخیرا شت کوین شیبا اینو در صنعت ارزهای دیجیتال غوغا کرده است و با چندین خرید عمده نهنگ اتریوم و با ادامه جمع آوری توکن شیبا اینو قیمت این توکن روند صعودی داشته است. برای مطالعه بیشتر در این مورد به مقاله آموزش خرید شت کوین مراجعه کنید.

 

تگ ها