خرید 442 میلیارد Shiba Inu توسط نهنگ اتریوم با رشد پدیده توکن سوزی

خرید 442 میلیارد Shiba Inu توسط نهنگ اتریوم با رشد پدیده توکن سوزی
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

یک نهنگ اتریوم (ETH) 11.9 میلیون دلار برای خرید 442.6 میلیارد توکن ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) الهام گرفته شده از میم در یک تراکنش، قبل از انتقال سرمایه‌ گذار به کیف پول بزرگ ‌تر سرمایه گذاری کرده است.

این تراکنش برای اولین بار توسط سرویس ردیابی نهنگ اتریوم WhaleStats مشاهده شده است و این تراکنش برای نخستین بار شاهد تبدیل نهنگ به خریدار Shiba Inu بوده است.

تراکنش های روی بلاک چین نشان می ‌دهد که وجوه خریداری شده  بعداً به کیف پولی با بیش از 100 میلیون دلار دارایی منتقل شده اند.
این کیف پول در حال حاضر دارای 47 میلیون دلار ارز دیجیتال الهام گرفته از میم است که SHIB را به بزرگترین سیستم زنجیره ای تبدیل می کند.

پس از آن  SHIB، MANA  از Decentraland قرار دارند، زیرا نهنگ 21 میلیون دلار از آنرا نیز در اختیار دارد. پس از آن، فانتوم  (FTM)،  ارز سندباکسSAND  و سپس اتریوم قرار دارند.

نهنگ مور نظر همچنین دارای موقعیت های قابل توجهی در کایبر نتورک KNC، توکن بت BAT، ارز چیلیز CHZ، توکن انجین ENJ، و توکن سوشی SUSHI به همراه ده ها آلت کوین دیگر می باشد.

داده های WhaleStats نشان می دهد که به طور متوسط، 100 نهنگ برتر ثروتمند ETH موجودی SHIB خود را 2.216 میلیارد توکن افزایش داده اند که در کل 259 درصد افزایش داشته است.

اقدامات Bigger Entertainment در راستای توکن سوزی

این تراکنش ‌های نهنگ زمانی انجام می‌ شوند که برنامه ‌هایی برای توکن سوزی SHIB از طرق مختلف در حال افزایش می باشد.

براساس گزارش CryptoGlobe، استیون کوپر، مدیر عامل شرکت سرگرمی ارزهای دیجیتال Bigger Entertainment، در توییتی توضیح داده است که این شرکت به دنبال حمایت از جامعه ارز دیجیتال شیبا اینو الهام گرفته از میم در سوزاندن 10 درصد از عرضه خود می باشد. برای مطالعه بیشتر به مقاله توکن سوزی چیست؟ مراجعه نمایید.

Bigger Entertainment یکی از 9 تجارتی است که متعهد شده اند که از بخشی از سود خود برای توکن سوزی SHIB و کاهش عرضه در گردش ارز دیجیتال استفاده کنند. در حال حاضر، تنها 59 درصد از عرضه اولیه شیبا اینو همچنان در گردش بوده است، زیرا در مجموع 410.29 تریلیون SHIB از زمان راه اندازی این ارز دیجیتال سوزانده شده است.

تیم سازنده این ارز دیجیتال الهام گرفته از میم همچنین ماه فوریه گذشته اعلام کرد که در حال کار بر روی راه اندازی یک پورتال سوزاندن توکن می باشند که قرار است به جامعه ارز دیجیتال در سوزاندن توکن ها کمک کند.
 

تگ ها