خریدTORA به مبلغ 325 میلیون دلار در قالب دارایی دیجیتال توسط بورس لندن

خریدTORA به مبلغ 325 میلیون دلار در قالب دارایی دیجیتال توسط بورس لندن
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

گروه بورس اوراق بهادار لندن (LSEG) روز سه‌شنبه، 22م ماه فوریه 2022 اعلام کرد که قراردادی مبنی بر خرید TORA، ارائه دهنده فن آوری ابری مستقر در ایالات متحده را به مبلغ 325 میلیون دلار منعقد کرده که انتظار میرود از نیمه دوم سال 2022 مفاد قرارداد اجرایی شود.

فناوری TORA برای سیستم های مدیریت سفارش و اجرا ، سیستم های مدیریت پورتفولیو (سبد سهام) ، فارکس، اوراق بهادار طراحی و همچنین زیرساخت هایی برای درآمد ثابت ارزها، مشتقات و دارایی‌های دیجیتال نیز در نظر گرفته است.

پیش بینی میشود، TORAدر نیمه دوم سال2022  بخش مهمی از دیتا و تجزیه و تحلیل LSEG خواهد بود. علاوه بر این بورس لندن در ماه اکتبر 2021 فروش توکن کاسپین (CSP) را آغاز کرد. پروژه CSP، کاسپین بمحض شروع توانست 19.5 میلیون دلار سرمایه جذب کند. این پلتفرم بر روی اتریوم (ETH) ساخته شده و همچنین میتوان در پلتفرم کاسپین از تخفیف با شرایط خاص هم استفاده کرد.

Andrea Remyn Stone، رئیس گروه داده و تجزیه و تحلیل در LSEG، گفت که این معامله به مشتریان یک زیرساخت مالی جهانی و چند دارایی ارائه خواهد داد که در بازارهای سرمایه و چرخه سرمایه گذاری به عنوان یک اکوسیستم باز عمل خواهد کرد. راه اندازی پلتفرم  LSEG در حالی صورت می‌گیرد که موسسات مالی سنتی در تلاش برای معرفی اکوسیستم فعال خود برای افزایش دارایی های دیجیتال مشتریان هستند.

تورا کاسپین

راه حل معاملات دیجیتال "تورا کاسپین" نام دارد. بر اساس وایت پیپر تورا، کاسپین قیمت ها، اطلاعات درخواستی، سفارش ها، موقعیت ها، حساب ها و اجراها را از چندین صرافی ارزهای دیجیتال و سایر منابع جمع آوری و دیتای مورد نظر را در یک پلتفرم ارائه می‌کند.

سپس کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از فناوری Smart Order Router خود، اطلاعات سفارشی را به صرافی های ارز دیجیتال به صورت جداگانه یا به صرافی های متعدد به طور همزمان ارسال کنند. این نرم افزار به خودی خود مشتریان سازمانی را هدف قرار می دهد و ابزارهای اجرای سفارش، مدیریت پورتفولیو، انطباق، مدیریت ریسک و ابزارهای گزارش را ارائه می دهد.
 

تگ ها