خزانه داری بریتانیا قوانین سندباکس برای نوآوری های حوزه کریپتو معرفی می کند!

خزانه داری بریتانیا قوانین سندباکس برای نوآوری های حوزه کریپتو معرفی می کند!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

کشور برتیانیا قوانین سندباکس را برای کاربران بازار ارزهای دیجیتال تدوین کرد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، متوجه می شوید که هر کشوری قوانین مخصوص خودش را برای فعالیت در بازار رمز ارزها وضع کرده استو مردمان این کشور باید در چارچوب این قوانین فعالیت کنند. بریتانیا این کار را برای ایجاد یه محیط امن و شفاف برای تراکنش ها و مبادلات ارزهای دیجیتال انجام داده است.
توجه داشته باشید، محیط کنترل شده در بازار ارزهای دیجیتال به توسعه دهندگان و سازندگان این امکان را می دهد تا برنامه ها و اپلیکیشن های ایجاد شده خودشان را در این بازار پیاده سازی و اجرا کنند. همچنین این افراد می توانند موانع نظارتی را از بین ببرند و بتوانند فناوری و صنعت کریپتو را تقویت کنند. شما برای درک درست این خبر باید قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
قوانین جدید کشور بریتانیا در بازار ارزهای دیجیتال به خزانه داری این کشور اجازه می دهد تا قوانین جدید را وضع، تغییر و اصلاح کنند. همچنین بانک مرکزی کشور بریتانیا نیز می تواند با در اختیار داشتن کلیه حقوق و مدیریت بازارهای مالی، ارز دیجیتال ملی یا CBDC خودش را راه اندازی کرده و از این طریق سرمایه زیادی را جذب کند. این مسئله باعث می شود تا کشور بریتانیا نیز ارز ملی خودش را داشته باشد.
قوانین اعمال شده در کشور بریتانیا به وزارت خزانه داری آمریکا این امکان را می دهد که قوانین سندباکس را بپذیریند و کاربران فعال در بازار ارزهای دیجیتال طبق این قوانین و مقررات فعالیت کنند. این یادداشت به طور واضح اشاره می کند که این قوانین اجازه می دهند تا آزمایش های مربوط به فناوری دفتر کل توزیع شده و فناوری زیربنای دارایی های دیجیتال را انجام دهند. به طور خاص این آزمایش ها می توانند از فناوری فوق برای انجام نقش های سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و مکان های معاملاتی استفاده کنند.
 

تگ ها