خود نمایی WLD و PEPE در مارکت

خود نمایی WLD و PEPE در مارکت
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

بر اساس داده‌های اخیر Worldcoin و توکن آن WLD توجه سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده‌ است. این پروژه اخیراً راه اندازی جهانی خود را اعلام کرده است و از کاربران دعوت به بازدید کرده است و تا با ورود به این پلتفرم جوایزی دریافت کنند. WLD ارزش خود را از زمان عرضه در 24 ژوئیه، زمانی که ارز دیجیتال با قیمت حدود 1 دلار معامله می‌شد، دو برابر کرده است. این توکن در هفته بعد به 2.19 دلار افزایش یافت و از آن زمان در بحبوحه جنجال‌ها از زوایای مختلف به سمت مشخصی در حال حرکت است.

ورلد کوین (WLD) گرایش‌های رمزنگاری را رهبری می‌کند:

علاوه بر WLD نشان می‌دهد که بیت‌کوین (BTC)، Unibot (UNIBOT)، Chainlink (LINK) و Pepe Coin (PEPE) همراه با دیگر توکن‌ها ترند اخیر در بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند. با وجود سقوط در نمودار BTC.D، بیت کوین همچنان رهبر این نمودار را در اختیار دارد. این مسئله معیار درصدی از کل ارزش بازار کریپتوها را می‌سنجد که صرفاً از ارزش بازار بیت کوین تشکیل شده است. اغلب، زمانی که نمودار به سمت بالا حرکت می‌کند، آلت‌کوین‌هایی مانند Worldcoin (WLD) و PEPE، کاهش قیمت خود را تجربه می‌کنند و بالعکس. از این نظر، راه اندازی WLD در زمان مناسبی برای توکن‌های کوچک رخ داد. این پروژه برای هر کاربری که مایل به اسکن کره چشم خود با یکی از دستگاه‌های بخصوص در کشورهای مختلف است، پاداش دریافت می‌دهد. بنابراین، شیوه‌های آن‌ها از سوی جامعه کریپتو و رگولاتورها، که برخی از آنها در حال حاضر به دنبال مشروعیت پروژه هستند بحث برانگیز است. آدام کوکران از طریق حساب توییتر خود (X) این سوال را مطرح کرد که آیا تبلیغات در مورد WLD طبیعی است یا توسط یک استراتژی بازاریابی ساخته شده است.

PEPE پیشرو روندها در ایالات متحده است:

در حالی کهس WLD توجه جهانی را در بخش نوپا به خود اختصاص داد، PEPE Coin هنوز هم پادشاه توکن‌های پرطرف‌دار در سال 2023 است. تحقیقات انجام شده توسط Marketplace Fairness نشان می‌دهد که این توکن در 23 ایالت از 50 ایالت ایالات متحده، از جمله فلوریدا، کالیفرنیا و تگزاس روند روبه‌رشد داشته است. این ارز دیجیتال چند ماه پیش راه اندازی شد اما در حال حاضر نسبت به Cardano (ADA)، XRP، Litecoin (LTC)، Dogecoin و غیره علاقه بیشتری به خود جلب کرده است. بیشتر این توکن‌ها تنها در 2 ایالت از 50 ایالت ایالات متحده در سال 2023 ترند شدند.