داده های آنچین بیت کوین چه می گویند؟

داده های آنچین بیت کوین چه می گویند؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

داده های آنچین(On-Chain) بیت کوین رشد قیمتی را برای آینده نشان می دهند؛ ولی نکته ای وجود دارد! پلتفرم سانتی منت(Santiment) یکی از بهترین پلتفرم های پیشرو در زمینه هوش بلاک چین، به تازگی بینش هایی را ارائه کرده است که به سناریوی کوتاه مدت مطلوبی برای قیمت بیت کوین اشاره می کند. با این وجود با توجه به سیگنال های دیگه، یک مشکل اساسی وجود دارد
توجه داشته باشید که داده های درون زنجیره ای یا همان آنچین می توانند به عنوان راهنمایی برای سرمایه گذارانی که به دنبال استراتژی گام های بعدی خودشان هستند، عمل کند. با این حال، بر اساس معیار دیگری، اگرچه افشاگری های اخیر توسط پلتفرم سانتی منت ممکن است به ادامه حرکت صعودی بیت کوین اشاره کند، ولی یک حرکت مخالف احتمالی نیز وجود دارد که می تواند انجام شود.
یکی از تحلیلگران مشهور در بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند که تا نوامبر سال 2023 بیت کوین می تواند تا 45500 هزار دلار رشد کند. نشانه های روی زنجیره صعودی احساسات بیت کوین پست اخیر پلتفرم Santiment روایت مثبتی را برای آینده نزدیک بیت کوین نشان داد. یکی از معیارهای اصلی که از این چشم انداز صعودی حمایت می کند، تعداد قابل توجه آدرس های فعال بیت کوین است.
بیشتر شدن تعداد آدرس های فعال بیت کوین می تواند نشان دهنده افزایش پذیرش، علاقه سرمایه گذاران و صحت کارکرد شبکه باشد. همچنین افزایش توکن هایی که قبلا غیرفعال بودند، به صورت فعال به علاقه مجدد معامله گران و تریدرها اشاره دارد. به گفته پلتفرم سانتی منت(Santiment) چنین فعالیتی بیشتر با روندهای صعودی همزمان بوده است و این امر را به معیاری ضروری برای نظارت تبدیل می کند. اگر شما نیز قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا داده های درون زنجیره ای را مورد بررسی قرار دهید.