دسترسی آیفون و آیپد به مرورگر اپرا کریپتو

دسترسی آیفون و آیپد به مرورگر اپرا کریپتو
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

اپرا نسخه بتا مرورگر Web3 خود را با کیف پول دیجیتال داخلی در روز جمعه، 15 آوریل برای دستگاه های iOS، آیفون و آی پد منتشر کرده است. مرورگر اپرا کریپتو از ژانویه برای کاربران دسکتاپ مک و ویندوز و همچنین کاربران موبایل اندروید در دسترس بوده است. برای مطالعه بیشتر می توانید مقاله کیف پول ارز دیجیتال چیسترا بخوانید.

به گفته این شرکت، ویژگی های اصلی شامل کیف پول اپرا با پشتیبانی از اکوسیستم های اتریوم، پالیگان و سلو برای خرید، فروش و انتقال توکن ها است. کاربران همچنین می توانند هر کیف پول سازگار با ماشین مجازی اتریوم،EVM را با کیف پول بومی اپرا بازیابی کنند و دارایی ها و موجودی های موجود خود را یکپارچه کنند.

کیف پول دیجیتال داخلی اپرا از توکن های ETH، ERC-20 و ERC-721 و همچنین چندین بلاک چین از جمله بیت کوین، اتریوم و زنجیره های سازگار با EVM پشتیبانی می کند. در صفحه اصلی مرورگر، کاربران می ‌توانند آخرین فروش ‌های برتر NFT و یک گردآورنده اخبار به نامCrypto Corner را با بروزرسانی ‌های زنده در مورد قیمت دارایی‌ های دیجیتال و هزینه‌ های کارمزد، و همچنین ایردراپ ها و حتی منابع آموزشی پیشنهادی مشاهده کنند.

ویژگی های مرورگر اپرا کریپتو

براساس ادعای اپرا، این مرورگر دارای حفاظت از استخراج ارزهای دیجیتال می باشد که اسکریپت‌ های cryptojacking که ممکن است عملکرد دستگاه آیفون یا آی‌ پد را به خطر بیندازند، مسدود می‌کند. سایر ویژگی‌ های امنیتی شامل مسدودکننده تبلیغات و ردیاب بومی، مسدود کننده پاپ آپ ها و مسدود کننده ردیابی کوکی هاست.

پروژه مرورگر کریپتو اپرا برای ساده ‌سازی تجربه کاربری وب3 ساخته شده که اغلب برای کاربران اصلی گیج‌ کننده است. اپرا معتقد است استفاده از وب 3 برای دستیابی به پتانسیل کامل و در راستای پذیرش گسترده باید تسهیل یابد.

کاربر عادی وب ممکن است هنوز برای کار کردن با وب 3 مردد باشد، اما با ادغام سولانا، پالیگان و سایر موارد در مرورگر تلفن همراه، می‌ تواند از امنیت و آشنایی با مرورگری که به آنها یک مرورگر اختصاصی ارائه می‌کند، به فن آوری‌ وب 3 دسترسی داشته باشد.

همچنین اخیرا اپرا با Yat همکاری کرده است، Yat پلتفرمی ست امکان ایجاد آدرس های وب یا URL های مبتنی بر ایموجی را فراهم می کند. ایموجی ‌سازی اپرا به کاربران اجازه می ‌دهد تا با وارد کردن Yat ‌های تایید شده یا رشته ‌ای از ایموجی ‌ها در نوار URL به جای حروف و کلمات، وب گردی کنند.

اپرا چند زنجیره ای

علاوه بر این، کریپتو اپرا از هشت اکوسیستم بلاک چین اصلی بیت کوین، سولانا، پالیگان، StarkEx، رونین، سلو، نروس نتورک و IXO پشتیبانی می کند. پالیگان، رونین و StarkEx همگی نمونه‌ هایی از شبکه ‌های دیجیتال لایه 2 هستند.

همچنین به گفته اپرا، سولانا همچنین یک گزینه بسیار خوب در بخش بلاک چین است، زیرا نه تنها مقیاس پذیری بالا و هزینه های مبادلات بسیار کم را ارائه می دهد، بلکه یک مدل توافقی کارآمد از نظر انرژی را نیز ارائه می دهد. اپرا افزود که قصد دارد در آینده زنجیره های PoS بیشتری را ادغام نماید.

تگ ها