دو ارز دیجیتال با احتمال کاهش قیمت در هفته آینده

دو ارز دیجیتال با احتمال کاهش قیمت در هفته آینده
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

تحلیلگران بازار کریپتو پیش بینی کردند که دو ارز دیجیتال احتمالا ریزش قیمت توجهی را در آینده تجربه خواهند کرد. اگر قصد ترید در بازار رمز ارزها را دارید، باید مدام وضعیت ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید تا بتوانید از نوسانات قیمتی ارزها سود کافی را به دست آورید.
توجه داشته باشید، موقعیت های فروش در دور ارز دیجیتال در 12 تا 24 ساعت گذشته افزایش یافته است که نشان دهنده احساس نزولی در بازار رمز ارزها است. با این حال، این حجم ممکن است به فرصت های کوتاه مدتی برای تریدرها و معامله گران صعودی باعث شود.
دو ارز دیجیتال آوالانچ(AVAX) و آربیتروم(ARB) حجم مربوط به موقعیت های فروش باز شده را نسبت به کل موقعیت های خرید در بازار مشتقه نشان می دهند. هر دو ارز دیجیتال می توانند می توانند یک روند صعودی کوتاه مدتی را تجربه کنند و قیمتشان افزایش پیدا کند. فینبولد(Finbold) این داده ها را از کوین گلس در 28 نوامبر بازیابی کرد و به دنبال رویدادهای فشرده کوتاه احتمالی در یک بازه زمانی 12 تا 24 ساعته بود.
برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، شما باید نمودار قیمت رمز ارزهای مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کنید. آوالانچ که یکی از ارزهای دیجیتال معرفی شده است، در 12 ساعت گذشته 127.01 میلیون دلار در موقعیت های خرید و 141.14 میلیون دلار در موقعیت های فروش ثبت کرد. بازه زمانی 24 ساعته نیز حجم مشابهی معادل 274.06 میلیون دلار در مقایسه با 251.55 میلیون دلار داشت.
جالب است بدانید، آوالانچ(AVAX) در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 20.36 دلار معامله می شود. بر اساس داده های منتشر شده در سایت کوین مارکت کپ، ارزش موقعیت های فروش 80 درصد از حجم مبادله روزانه 336.23 میلیون دلاری آواکس را به خود اختصاص می دهد.
 

تگ ها