رئیس جمهور ترکیه یک پروفسور کریپتو را برای هیئت مدیره بانک مرکزی انتخاب کرد!

رئیس جمهور ترکیه یک پروفسور کریپتو را برای هیئت مدیره بانک مرکزی انتخاب کرد!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، اردوغان رئیس جمهور ترکیه یک پروفسور کریپتو را برای هیئت مدیره بانک مرکزی انتخاب کرد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که بازار ارزهای دیجیتال یکی از نوظهورترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار فعالیت کرده و معاملات پرسودی انجام دهید. این بازار مورد استقبال کشورها و دولت های مختلفی قرار گرفته است. به طوری که یک کارشناس ارز دیجیتال به عنوان هیئت مدیره بانک مرکزی کشور ترکیه منصوب شد.
برای اینکه این خبر را به طور کامل درک کنید، قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید. فاطما اوزکول به عنوان هیئت مدیره بانک مرکزی ترکیه انتخاب شده است. این شخص از سال 2012 در دانشگاه مارمارا استانبول در رشته های حسابداری، امور مالی، حسابرسی، بلاک چین و ارزهای دیجیتال تدریس می کند. طبق اظهارات رئیس جمهور ترکیه، این شخص می تواند گزینه خوبی برای هیئت مدیره بانک مرکزی این کشور باشد.
توجه داشته باشید که حوزه تحقیقات فاطما اوزکول که در حال حاضر عضو هیئت مدیره بانک مرکزی ترکیه است، مربوط به ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین می شود. همچنین این شخص در سال 2022 کتابی در مورد حسابداری دارایی های رمزنگاری شده یا ارز دیجیتال، مورد توجه بسیاری از کاربران فعال در بازار ارزهای دیجیتال و چهره های برجسته کشور ترکیه قرار گرفت.
فاطما اوزکول که اخیرا در هیئت مدیره بانک مرکزی ترکیه عضو شده است، مسئولیت تعیین نرخ بهره و کنترل تورم را در این کشور بر عهده دارد. رئیس جمهور ترکیه با توجه به دستاوردهای فاطما اوزکول و فعالیت این شخص در حوزه ارزهای دیجیتال، این شایستگی را در فاطما اوزکول می بیند تا تورم کشور ترکیه را می تواند به خوبی کنترل کند و نرخ بهره مناسبی را تعیین کند.
 

تگ ها