راه اندازی پروژه پذیرش پرداخت های دیجیتال در مکزیک توسط Rappi

راه اندازی پروژه پذیرش پرداخت های دیجیتال در مکزیک توسط Rappi
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

راپی، یکی از بزرگترین شرکت های تحویل در آمریکای لاتین، یک پروژه آزمایشی با هدف پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت را راه اندازی کرده است. کاربران می توانند اعتبار Rappi را با ارز دیجیتال خریداری کنند تا بعداً در خدمات مختلف ارائه شده توسط برنامه خرج کنند. این قابلیت فقط برای کاربران مکزیکی در دسترس خواهد بود.

Rappi، که سال گذشته در دور سرمایه گذاری سری G خود به ارزش بیش از 5 میلیارد دلار رسیده است، اعلام کرد که این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا از ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت استفاده کنند و از آنها برای خرید مستقیم اعتبار Rappi از برنامه استفاده کنند. سپس می توان از این اعتبارات راپی برای پرداخت هزینه خدمات تحویل ارائه شده در برنامه استفاده کرد.

این شرکت مستقر در کلمبیا در سال 2018 به اولین تک ‌شاخ کلمبیایی تبدیل شد و اکنون تقریباً در تمام آمریکای لاتین از جمله مکزیک، کاستاریکا، کلمبیا، پرو، اکوادور، شیلی، آرژانتین، اروگوئه و برزیل نمایندگی دارد. با این حال، با اعلامیه رسمی راپی پروژه آزمایشی جدید محدود به کاربران مکزیکی خواهد بود، این شرکت به گسترش احتمالی آن اشاره نکرده است.

گسترش خدمات شرکت به ارزهای دیجیتال به ظهور دنیای دیجیتال، نوآوری و راه‌ های تعامل کاربران با آنرا پاسخگو خواهد بود. سباستین مجیا، رئیس راپی، در خصوص اهمیت نوآوری و ارزهای دیجیتال برای آینده این شرکت، اظهار داشت: نوآوری یکی از ارکان Rappi است. ما با علاقه در حال مطالعه دنیای ارزهای دیجیتال هستیم و معتقدیم که آینده نقطه تلاقی دنیای دیجیتال با شرکت ‌های غیردیجیتال، با تجربیات کاربری آسان و بدون پیچیدگی است.

راه اندازی دیگر محصولات ارزهای دیجیتال

در حالی که این پروژه پرداخت آزمایشی هنوز در مراحل اولیه خود است، این شرکت اعلام کرد که برای یکپارچه سازی خدمات و همچنین تسهیل دسترسی کاربران به پرداخت های دیجیتال در حال همکاری با صرافی ‌های دیجیتال داخل کشور می باشند. راپی از دو صرافی Bitso و Bitpay داخلی به عنوان شرکت کننده در این همکاری یاد کرد.

همچنینی براساس توضیحات راپی، این شرکت در حال افزایش امنیت تراکنش‌ های بین صرافی ‌ها و اپلیکیشن می باشد. سایر شرکت‌ ها در آمریکای لاتین نیز در تلاش هستند تا ارزهای دیجیتال را در بیزنس خود بگنجانند. یکی از این شرکت ها شرکت Nequi، پلتفرم فین تک کلمبیایی است که در حال برنامه ریزی برای ورود به بخش ارزهای دیجیتال در این کشور می باشد.
 

تگ ها