راه اندازی کیف پول وب3 توسط رابین هود

 راه اندازی کیف پول وب3 توسط رابین هود
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

پلتفرم تجاری محبوب رابین هود در حال ایجاد کیف پول دیجیتالی غیرکاستدی و چند زنجیره ای ست که امکان ذخیره NFT ها را به همراه توانایی اتصال به بازارهای NFT فراهم کرده که با چندین بلاک چین سازگار خواهد بود. این کیف پول یک اپلیکیشن مستقل است که امکان ذخیرهNFT و اتصال به بازارهای NFT های مبتنی بر اتریوم را نیز ارائه خواهد داد.

این اپلیکیشن گام مهمی برای ارائه خدمات دیجیتال توسط رابین هود می باشد. قبل از ژانویه 2022 تجارت دیجیتال در رابین هود یک سیستم بسته بوده که کاربران قادر به برداشت ارزهای دیجیتال نبوده اند. در 21 ژانویه، رابین هود برداشت ارزهای دیجیتال را به روی 1000 کاربر باز کرد و به آنها اجازه داد ارزهای دیجیتال را از این پلتفرم ارسال نمایند. این تعداد بعداً در ماه آوریل به بیش از 2 میلیون کاربر افزایش یافت.

در حال حاضر، کیف پول توسط یک فرآیند تأیید هویت محدود شده است و تنها از هفت دارایی؛ بیت کوین، بیت کوین کش، بیت کوینSV، دوج کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک و لایت کوین پشتیبانی می کند.

بازار کلکسیون دیجیتال LimeWire

LimeWire، وب‌ سایت اشتراک‌ گذاری فایل همتا به همتا (P2P) از اوایل دهه 2000 که نام تجاری آن تحت مالکیت یک بازار NFT است، قراردادی با گروه موسیقی یونیورسال (UMG) برای هنرمندان برای راه ‌اندازی پروژه ‌های NFT منعقد کرده است. همچنین در مارس 2022، برند LimeWire به عنوان یک بازار NFT متمرکز بر صنعت موسیقی مطرح شده است.

در بیانیه ‌ای، گروه موسیقی یونیورسال اعلام کرد که این قرارداد به هنرمندانش اجازه خواهد داد تا NFTهای محتوایی مانند ضبط‌ های صوتی، تراک‌ های موسیقی، فیلم‌ های پشت صحنه، تصاویر و سایر مطالب انحصاری را برای فروش به طرفداران یا مجموعه‌ داران در بازار LimeWire ارائه نمایند.

هولگر کریستوف، معاون ارشد تجارت دیجیتال گروه موسیقی یونیورسال در اروپای مرکزی اظهار داشت که این شرکت با توسعه فن آوری وب 3 خدمات خود را گسترش خواهد داد و راه اندازی کیف پول وب3 رابین هود نیز تعامل در مارکت NFT را تسهیل خواهد بخشید.

از فهرست خارج شدنOkay Bears  از لیستOpenSea 

پروژه محبوب ان اف تی Okay Bears، اولین مجموعه NFT سولاناست که در رتبه ‌بندی 24 ساعته در OpenSea قرار گرفته است که از کلکسیون  Not Okay Bears بر پایه اتریوم الهام گرفته است. Not Okay Bears تصاویری از 10000 نسخه اصلی هستند و برای مدت کوتاهی از حجم 24 ساعته مجموعه اصلی در اوپن سی بوده اند.

براساس داده های DappRadar بیش از 3.2 میلیون دلار در 24 ساعت اخیر افزایش داشته است. مجموعه Okay Bears به دلیل سیاست ‌های کپی رایت به ‌روز شده پلتفرم روز سه ‌شنبه، 17 می توسط OpenSea از فهرست حذف شده است.

گسترش مارکت NFT

Linktree، اپلیکیشن محبوبی که در رسانه ‌های اجتماعی برای نمایش لینک دایرکت استفاده می ‌شود، با پشتیبانی OpenSea از NFTهای خود را رونمایی کرده است. کاربران از این پس می توانند گالری NFT و عکس نمایه خود را به نمایش بگذارند و به کیف پول ‌های دیجیتال از جمله کیف پول راه اندازی شده توسط رابین هود اجازه دهند به پروفایل Linktree کاربر متصل شوند.

Sandbox metaverse با شرکت دیجیتال کره جنوبی Studio Dragon برای توسعه یک سریال درام کره ای در متاورس سند باکس همکاری کرده است. استودیو دراگون NFT های جدیدی را برای این همکاری تولید خواهد نمود.
 

تگ ها