رشد اکوسیستم الگوراند(Algorand)

رشد اکوسیستم الگوراند(Algorand)
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

 Algorand (ALGO) و ارزهای دیجیتال بزرگتر، مانند بیت کوین و اتریوم، به زیر سطح حمایت بحرانی خود سقوط کرده اند و به نظر می رسد در خطر زیان های آتی خود می باشند، مگر اینکه نقدینگی در سطوح فعلی افزایش یابد.

در زمان انتشار، Algorand (ALGO) با 0.76 دلار با 3.7 درصد زیان در 24 ساعت گذشته، معامله می شود. در بازه‌ های زمانی بالاتر، این ارز دیجیتال 20.5 درصد زیان در 30 روز و 35 درصد زیان در یک سال ثبت را ثبت کرده است.

علیرغم نمودار نزولی اخیر قیمت، اکوسیستم الگوراند به رشد و گسترش خود ادامه داده است. اخیراً این شبکه شاهد راه اندازی Vesta Equity نیز بوده است.

پروژه سهام Vesta 

این پروژه که به عنوان یک پلتفرم NFT ایجاد شده می باشد، با هدف ارائه قدرت بیشتر به صاحبان املاک و مستغلات بر دارایی های خود و بر روی پلتفرم الگوراند قابل اجرا خواهد بود.

سهام Vesta به کاربران امکان می‌دهند تا یک ملک را توکن و به راحتی بخشی از آنرا در بازار عرضه کنند. هدف بعدی این پلتفرم این است که به کاربران اجازه می دهد از ارزش دارایی های خود بهره مند شوند و آنها را به دارایی های دیجیتالی توکن شده تبدیل کنند.

Vesta Equity یا سهام Vesta به کاربران امکان دسترسی به یک بازار بومی را می دهد که تنش را از روند معاملات با NFT های دارای پشتوانه املاک و مستغلات حذف می کند. این پلتفرم دارای کاتالوگ دارایی، محدوده قیمت و آدرس می باشد.

علاوه بر این، مالک یا سرمایه ‌گذاران بالقوه ‌ای که به دنبال خرید بخشی از این NFT های پشتیبانی شده الگوراند هستند، می ‌توانند درصد سهام موجود، سهام فهرست‌ شده و سهام فروخته شده را مشاهده کنند. سایر ویژگی های ملک نیز قابل مشاهده خواهند بود.

Vesta Equity کاربرپسند است و داده های اضافی را به عنوان پیش بینی ارزش ملک تا 30 ماه و همچنین شاخص قیمت مسکن (HPI) برای تخمین ارزش ذاتی ملک در سال های آینده و بازده مورد انتظار آنرا ارائه می دهد.

دگرگونی بازار املاک و مستغلات 23.6 تریلیون دلاری با الگوراند (Algorand)

پلتفرم مبتنی بر الگوراند با استفاده از قدرت NFTها، مداخله شخص ثالث را از بخش املاک و مستغلات به طور خودکار حذف می کند. بنابراین، دسترسی کاربران را به سرمایه گذاری های ملکی بیشتر می کند.

مایکل کارپنتیر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Vesta Equity در مورد این پروژه گفت: دنیایی را تصور کنید که در آن با چند کلیک ماوس می توانید به کل ارزش انباشته شده در خانه خود بدون پرداخت بدهی یا فروش و جابجایی دسترسی داشته باشید.

از سوی دیگر، سرمایه‌ گذاران می ‌توانند با خرید در ارزش‌ گذاری آینده ملک مشارکت کنند و مانند سهام، مجموعه ‌ای از دارایی‌ های مستغلات را بسازند.

عمران رحمان، مدیر اجرایی Vesta Equity، راه ‌اندازی این پلتفرم را یک فن آوری نوین در بخش سهام خانه خواند. علاوه بر این، رحمان معتقد است که این پروژه یکی از موارد مورد استفاده این فن آوری است که با هدف نهایی فن آوری بلاک چین هماهنگ خواهد بود.

وی افزود: ما به الگویی تبدیل خواهیم شد که از بلاک چین برای پلتفرم سهام خود استفاده می‌ کند. همچنین حذف تنش از مبادلات سنتی سیستم‌ های ارزش گذاری و ایجاد فرصت‌ های سرمایه گذاری جدید برای مردم در سراسر دنیا از دیگر ویژگی های این پلتفرم بلاک چینی می باشد.

شبکه Algorand همچنین با گسترش قابلیت ‌های قرارداد هوشمند، بهبودهایی را در شبکه اصلی خود نشان داده است. کاربران اکنون می‌توانند از درخواست های C2C یا قرارداد به قرارداد بهره مند شوند. همچنین یک مؤلفه جدید به نام Falcon Keys برای پیشبرد شبکه به سمت عملکرد قراردادهای هوشمند طراحی شده است.

تگ ها