رشد 50درصدی لونا کلاسیک پس از فعال شدن مکانیزم رایت بایننس

رشد 50درصدی لونا کلاسیک پس از فعال شدن مکانیزم رایت بایننس
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

پس از اینکه بایننس مکانیزم کاهش مالیات بر کارمزدهای معاملاتی لونا کلاسیک را فعال نمود، لونا کلاسیک، توکن بومی اکوسیستم ترا کلاسیک، رالی صعودی خود را آغاز کرده و بهترین عملکرد در بین 100 ارز دیجیتال برتر تبدیل شده است. بدین ترتیب قیمت لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت اخیر لوناکلاسیک همزمان با بهبود بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاده و مارکت دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد به ارزش خود افزوده است. ارزش کل بازار در حال حاضر حدود 960 میلیارد دلار می باشد. قیمت بیت کوین پس از افزایش نزدیک به 5 درصدی تا زمان انتشار، برای اولین بار در هفته اخیر نزدیک سطح 20 هزار دلار رسیده است. قیمت اتریوم همزمان بیش از 4 درصد افزایش یافته است.

طبق توضیحات بایننس، مکانیسم رایت برای سوزاندن تمام کارمزدهای معاملاتی در جفت معاملات اسپات لونا کلاسیک و مارجین با ارسال آنها به آدرس LUNC Burt اجرا خواهد شد. معادل ارزش مقدار مشخصی از لونا کلاسیک که باید سوزانده شود، در استیبل کوین تتر و شناسه تراکنش زنجیره ای هر هفته به روز خواهد شد.

"سوزاندن" یک توکن به معنای ارسال آن به یک آدرس ارز دیجیتال است که توسط هیچ کاربری کنترل نمی شود. این به طور موثر کوین ها را از عرضه در گردش حذف می کند، که معمولا برای اقدام قیمت صعودی است.

در ابتدا، بایننس اظهار داشته که قرار است یک دکمه Opt-in را برای معامله ‌گران لونا کلاسیک راه اندازی نماید که شامل کارمزد 1.2 درصدی خواهد بود. با این حال، طبق توضیحات مدیرعامل بایننس، CZ؛ این رویکرد در واقعیت کارساز نبوده و سرمایه گذاران به این اقدام رای مثبت نداده اند.

طرح جدید باعث خواهد شد همه معاملات LUNC/BUSD و LUNC/USDT بدون دریافت کارمزد اضافی به سوخت عرضه کمک نمایند. طبق داده های تریدینگ ویو، نمودار 4 ساعته جفت ارز  LUNC/USDنیز با عملکرد صعودی لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

به گفته کارشناسان تریدینگ ویو؛ اگر خریداران همچنان فعال باقی بمانند، لونا کلاسیک می تواند قبل از پایان روز از اولین سطح مقاومت اصلی در 0.00033188 دلار عبور کند. در صورت افزایش بیشتر، لونا کلاسیک می تواند طی چند ساعت آینده دومین سطح مقاومت اصلی در 0.0004011 دلار را نیز بشکند.

خرید ارز دیجیتال LUNC

بدلیل جدید بودن ارز دیجیتال لونا کلاسیک، این دارایی هنوز در بورس های اصلی فهرست نشده است و خرید ارز دیجیتال تنها از طریق یک صرافی غیرمتمرکز، DEX  امکان پذیر است. بدین ترتیب کارشناسان توصیه کرده اند که علاقمندان به خرید لونا کلاسیک ابتدا اتریوم را در صرافی یا کارگزاری تنظیم شده از جملهeToro  خریداری کرده و سپس اتریوم خریداری شده را به یک کیف پول سازگار از جمله تراست ولت یا متامسک منتقل نموده و اتریوم خود را با لونا کلاسیک مبادله نمایند.
 

تگ ها