روند صعودی بازارهایSkybridge Capital در بازارهای دیجیتال

روند صعودی بازارهایSkybridge Capital در بازارهای دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

براساس اظهارات یکی از مدیران اسکایبریج کپیتال، شرکت مدیریت دارایی 3.5 میلیارد دلاری، روند رشد این شرکت در بازارهای دیجیتال جهانی بسیار صعودی است. و موقعیت این شرکت در بازارهای ارزهای دیجیتال رشد فوق العاده ای را نشان می دهد.

اسکایبریج کپیتال یک شرکت سرمایه گذاری جهانی مستقر در شهر نیویورک، ایالات متحده است. توسط بنیانگذار آن آنتونی اسکاراموچی، برت مسینگ، ریموند نولته و تروی گاوسکی اداره می شود. اسکایبریج کپیتال کنفرانس جایگزین های اسکایبریج کپیتال یا کنفرانس "SALT"، یک کنوانسیون معرفی سرمایه را ارائه می نماید.

در 14 ژانویه 2017، اعلام شد که آنتونی اسکاراموچی در حال فروش اسکایبریج به یک بانک چینی به قیمت 11.5 میلیارد دلار می باشد که با اختلافات بین سیاست مداران ایالات متحده و چین این معامله صورت نگرفت، همچنین از آنجایی که اسکایبریج کپیتال یک مشاور سرمایه گذاری ثبت شده در SEC و مدیر سرمایه گذاری جایگزین جهانی است این امکان برای اسکایبریج کپیتال فراهم نشد.

سرمایه اسکایبریج کپیتال در ارزهای دیجیتال

دو مدیر اجرایی اسکایبریج کپیتال بنیانگذار آنتونی اسکاراموچی و مدیر جان دارسی، در مصاحبه ای با بلومبرگ اظهار داشتند، که تقریباً نیمی از دارایی تحت مدیریت اسکایبریج به دارایی های دیجیتال از جمله بیت کوین، پروتکل الگوراند، اتریوم و سهام های عمومی مرتبط با ارزهای دیجیتال مرتبط می باشند.

مدیر عامل جان دارسی با اشاره به اینکه شرکت او در نظر دارد تمرکز روی ارزهای دیجیتال و دارایی های تحت مدیریت خود را سه برابر کند، گفت هدف از گسترش سرمایه از 3.5 میلیارد دلار به 10 میلیارد دلار ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و کارآفرینی است تا در نهایت این شرکت بتواند مدیر دارایی و مشاور ارزهای دیجیتال پیشرو باشد.

بنابراین شرکت تصمیم گرفت تا بخشی از سرمایه ای که قبلاً به مدیران اعتباری تخصیص داده شده بود مستقیماً در دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کند.

اسکاراموچی در مورد اینکه چگونه کمیسیون بورس و اوراق بهادار،SEC  بخش ارزهای دیجیتال را تنظیم می‌کند، اظهار داشت: کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده،SEC قوانین دیجیتال سخت گیرانه را اجرایی نخواهد نمود.

درخواست مجوز ETF از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده،SEC

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده،SEC  تاکنون همه پیشنهادات برای صندوق ‌های قابل معامله در بورس بیت‌ کوین،ETF را رد کرده است، بنیانگذار اسکایبریج اظهار داشت: بنظر من گرفتن درخواست مجدد برای مجوز صندوق ‌های قابل معامله در بورس بیت‌ کوین،ETF ضروری اما زود است، اما از سوی دیگر گرفتن مجوز یک ETF اسپات، فرصت های بیشتری در اختیار سرمایه‌ گذاران نهادی و خرده‌ فروشی قرار می دهد.

درخواست اسکایبریج برای ETF اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده،SEC  همراه با شرکت خدمات مالی چند ملیتی آمریکایی مستقر در بوستونFidelity  و چندین شرکت دیگر رد شده است.

براساس توضیحات اسکاراموچی، اتخاد این موضع از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار گسترش تجارت اسپات بیت کوین در سرتاسر جهان و عدم وجود قوانین مشخص برای معاملات اسپات می باشد و بیشتر نگرانی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده،SEC  دستکاری قیمت هاست که براساس نظرات گارشناسان این حوزه، با گذشت زمان، به دلیل شفافیت بازارها روند عمومی دادن مجوز نیز راحت تر خواهد بود.

براساس پیش بینی بنیانگذار اسکایبریج بیت کوین به 100 هزار دلار خواهد رسید و در نهایت با قیمت 500 هزار دلار در هر کوین معامله خواهد شد. او همچنین اظهار داشت که بیت کوین در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین بعلت تورم بالا و علاقه مردم به مارکت دیجیتال به ارز قانونی تبدیل خواهد شد.
 

تگ ها