رویکرد خانواده ترامپ در مواجهه با ارز دیجیتال

رویکرد خانواده ترامپ در مواجهه با ارز دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

مجموعه NFT ملانیا ترامپ شامل 10 طرح که لحظه ‌های نمادین دولت ترامپ را از جمله لحظاتی مانند کریسمس در کاخ سفید( هرچندNFT استیضاح ترامپ نمادین ‌تر به نظر می‌رسد.)به تصویر کشیده است.

 پس از متهم شدن ملانیا به خرید NFTهای خود و پایین آمدن ارزش آنها می‌توان با 50 دلار با کارت اعتباری و ارز فیات یا ارز رایج این NFT ها خریداری کرد، این NFTها در بلاک چین Solana ساخته شده اند.

در همین حال، دونالد ترامپ دوباره محبوبیت خود را به دست آورده و پلتفرم رسانه اجتماعی پرشکوه و رکوردشکن خود Truth Social را راه اندازی کرده است.
در این میان مطبوعات، از جمله نیویورک تایمز خانواده ترامپ را مورد انتقاد شدیدی قرار داه است. مطبوعات با اشاره به جزئیات چگونگی کسب درآمد ترامپ از موقعیت خود در قدرت، خاطرنشان کردند که او بازار بزرگ جدیدی برای کالاهای ارزان تر مانند کلاه، تی شرت و کتاب پیدا کرده و همچنین پروژه های در مقیاس بزرگتر و NFT های ملانیا درآمد هنگفتی نیز بهمراه خواهد داشت.

جمع آوری کمک های مالی به نام high tea توسط ملانیا ترامپ نیز توجه مقامات فلوریدا را به خود جلب کرده است و ملانیا را مورد شک آنها قرار دارد.
ملانیا ترامپ همه این موارد را تکذیب و مطبوعات را قاتل رویا خوانده است. پس از آن، ملانیا اعلام کرد که او هیچ موسسه خیریه ای را اداره نمی کند و سازمان غیرانتفاعی Gen Justice بتنهایی بودجه دولتی آنرا دریافت خواهد کرد.

تگ ها