ریپل در مقابل  کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، SEC 

ریپل در مقابل  کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، SEC 
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

براساس نظر وکیل ارشد ریپل، وضوح پرونده ریپل در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، SEC تا سال 2023 مشخص خواهد شد،  براساس نظر وی و بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، SEC با قوانین مخالف تجارت دیجیتال در حال ایجاد سردرگمی در بازار ارزهای دیجیتال می باشد.

استوارت آلدروتی، مشاور ارشد ریپل لبز، در توییتر در خصوص جزئیات پرونده و طولانی شدن زمان رسیدگی  توضیحاتی را ارائه کرده است. براساس اظهارات وی پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، SEC علیه ریپل احتمالا در سال آینده به پایان خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت لحظه ای ریپل به سایت ارز سنج مراجعه کنید.

مشاور ارشد ریپل لبز با تشکر از همه کسانی که پرونده را دنبال می کرده اند، اظهار داشت که هم ریپل و هم دادگاه در تلاشند تا پرونده را هرچه زودتر به نتیجه برسانند. با این حال، SEC سخت در تلاش است تا پایان یافتن پرونده حقوقی را به تعویق بیندازد.

در این موضوع، او اظهار داشت که با هر روز پرونده، SEC به سرمایه‌گذاران کریپتو مستقر در ایالات متحده که XRP دارند صدمه می‌زند، زیرا زمانی که پرونده علیه ریپل در دسامبر 2020 تشکیل شد، ارزش بازار XRP 15 میلیارد دلاری با یک ضربه مرگبار وارد شد. و این ضربه ای به سرمایه گذارانی بود که SEC ادعا می کند از آنها محافظت می کند

ایجاد سردرگمی در بازار ارزهای دیجیتال توسط SEC

مشاور ارشد ریپل لبز، آلدروتی اظهار داشت وقتی آژانس نظارتی پرونده ای را علیه ریپل لبز تشکیل داد، هرگز سعی نکرد با اجازه دادگاه تجارت ریپل در ایالات متحده را تعطیل کند. با این حال، چندین صرافی دیجیتال مستقر در کشور از جمله کوین بیس، Bittrex و غیره در سایر نقاط جهان در راستای کمک به SEC تجارت ریپل را به حالت تعلیق درآوردند.

علاوه بر این، SEC علاوه بر مبارزه با ریپل، بازار ارزهای دیجیتال را در  عدم قطعیت نگه داشته و از گسترش آن در ایالات متحده جلوگیری می‌ کند، در حالی که طبق تحقیقات اخیرEO، حدود 40 میلیون شهروند آمریکایی در حال حاضر ارزهای دیجیتال دارند. با وجود این، SEC مدعی است که بیشتر آنها اوراق بهادار هستند و خواهان کنترل بیشتری بر مبادلات ارزهای دیجیتال می باشد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، SEC قادر به تعطیل کردن صرافی دیجیتال در حوزه قضایی خود نیست و از هر تاکتیکی برای ایجاد سردرگمی در بازار ارزهای دیجیتال استفاده می کند.

موانع موجود در گسترش فن آوری دیجیتال در ایالات متحده

مشاور عمومی ریپل همچنین با انتقاد از مقامات ایالات متحده به دلیل موضعی که علیه صنعت دیجیتال اتخاذ کرده اند، یادآور شد که در حال حاضر خروج ثروت صنعت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده با قوانین سخت گیرانه دولت بایدن در حال وقوع است و استعداد، فن آوری و ثروت ارزهای دیجیتال در حال انتقال به کشورهایی دوستدار و تنظیم شده ارزهای دیجیتال می باشد. وی به کارآفرینان توصیه کرد که پروژه های خود با وجود قوانین سخت گیرانه را در ایالات متحده شروع نکنند.
 

تگ ها