توسعه خدمات آموزشی زنجیره بایننس، BNB در آمریکای لاتین

توسعه خدمات آموزشی زنجیره بایننس، BNB در آمریکای لاتین
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

زنجیره هوشمند محبوب و سریع بایننس، BSC در سراسر جهان در حال گسترش است و طبق بیانیه اخیر خود قرار است یک دوره آموزشی توسعه وب 3 را برای نزدیک به 30000 دانشجوی آمریکای لاتین ارائه دهد. برای تسهیل روند آموزشی، زنجیره بایننس با پلتفرم آموزشی Platzi همکاری کرده است. این همکاری امکان ایجاد پروژه ها و ابتکارات جدیدی در شبکه بلاک چین زنجیره هوشمند بایننس در سال های آینده فراهم خواهد نمود.

براساس گزارش اخیر کوین تلگراف، همکاری بایننس چین و پلتفرم آموزشی Platzi برای راه ‌اندازی دوره جدید توسعه وب 3 برای دانشجویان آمریکای لاتین آغاز شده است. هدف از این اقدام جذب دانشجویان و علاقمندان آمریکای لاتین و کمک به پلتفرم زنجیره هوشمند بایننس و کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال است.

در عین حال، هدف دیگر این دوره افزایش مهارت های توسعه دهندگان خواهد بود. طبق بیانیه مشترک، برای کسانی که تمایل به دسترسی به فن آوری زنجیره بایننس BNB دارند، این دوره یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین منابع آموزشی به زبان اسپانیایی برای توسعه دهندگان وب2 و وب3 است.

با وجود گسترش دیفایو NFT زنجیره هوشمند بایننس یکی از بزرگترین شبکه های بلاک چین جهان تبدیل شده است. همچنین به لطف تراکنش سریع و کارمزد پایین در مقایسه با سایر شبکه های بلاک چین، زنجیره بایننس هم اکنون یکی از رقبای اصلی اتریوم است.

نقش آموزش در توسعه فن آوری

طبق توضیحات مدیر سرمایه گذاری زنجیره BNB، از آنجایی که این منطقه به عنوان یکی از قطب های اصلی پذیرش و ارتقای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است، آموزش نقش کلیدی برای توسعه دهندگان آینده این منطقه ایفا خواهد نمود. همچنین دوره طراحی شده یکی از منابع آموزشی اصلی به زبان اسپانیایی برای توسعه دهندگان است.

طبق توضیحات وی؛ اگر دسترسی به منابع برای ساخت ابزارهای وب 3 از طریق آموزش ها در زنجیره BNB افزایش یابد، می توان به طور قابل توجهی از توسعه منطقه حمایت کرد.

همچنین فراموش نکنیم که السالوادور اولین کشور جهان بوده که بیت کوین را به عنوان مناقصه قانونی معرفی و پذیرفته است و این اقدام باعث ظهور سرمایه گذاری و ورود دوره های جدید فن آوری به کشور شده است. همچنین همزمان با پذیرش بیت کوین جیمی سانگ، متخصص برنامه نویسی بیت کوین وارد السالوادور شد تا یکی از پیشرفته ترین دوره های برنامه نویسی را به مردم این کشور ارائه دهد.

بدین ترتیب، ابتکار اخیر بایننس چین و پلاتزی، در ادامه اهداف آموزشی آنها و آموزش جوامع بومی در خصوص فن آوری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خواهد بود. به گفته مدیر توسعه بایننس چین؛ برخی از مسائل اصلی و اساسی از جمله فقدان گزینه های آموزشی در سطح محلی و مقررات نامشخص از سوی دولت های ملی دسترسی مردم به صنعت دیجیتال را دشوار کرده است، بنابراین بایننس  با ارائه فرصت ‌های بهتر به توسعه‌ دهندگان آمریکای لاتین قطعاً پیشرو خواهد بود.
 

تگ ها