ساخت عمارت مجازی مالیبو پاریس هیلتون در سندباکس

ساخت عمارت مجازی مالیبو پاریس هیلتون در سندباکس
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

پلتفرم Sandbox دیروز اعلام کرد که با پاریس هیلتون، مدل آمریکایی برای ساخت عمارت مالیبو او همکاری کرده است. Sandbox، زیرمجموعه Animoca Brands یک دنیای مجازی گیمینگ غیرمتمرکز است که با مشارکت شرکت هیلتون مقصد جدید عمارت مجازی پاریس هیلتون خواهد بود. Sandbox بیش از 40 میلیون نصب جهانی روی تلفن های همراه در سراسر جهان را داراست.

پاریس هیلتون که خود را به عنوان یک کارآفرین، دی جی و ملکه ارزهای دیجیتال OG معرفی می کند، با اقدام اخیر حضور خود در وب 3 را تقویت نموده است. وی اولین پذیرنده وب 3 است که در سال 2015 با انیموکا خط تولید لباس های دیجیتال را ایجاد کرده است. او همچنین پیش از این ساخت پاریس ورلد در Roblox را راه اندازی کرده است.

عمارت مالبیو همانند پاریس ورلد رویدادهایی برای طرفداران و علاقمندان برگزار خواهد کرد. بدین ترتیب طرفداران این مدل آمریکایی به صورت آنلاین در این گردهمایی ها شرکت خواهند نمود. کاربران سندباکس در اولین رویداد دسته جمعی به مراسم هالووین امسال به صورت آنلاین دعوت شده اند.

براساس اظهارات سخنگوی شرکت هیلتون، پاریس هیلتون در فضای وب 3، یک علاقه‌ مند قدیمی به ارز دیجیتال، عاشق هنر دیجیتال، یک مجموعه ‌دار مشتاق NFT و یک نماد متاورس می باشد. شرکت تولیدی و رسانه ای یکپارچه او، یک شرکت چند میلیارد دلاری است که شامل شوهای تلویزیونی مختلف، پادکست صوتی لندن، با امکان صدور مجوز NFT، موسیقی دیجیتال و تقریبا تمام محصولات مرتبط با صنعت دیجیتال را داراست.

سباستین بورگت یکی از بنیانگذاران The Sandbox در مصاحبه ای با CNBC اظهار داشته است که تیم سندباکس از همکاری با پاریس هیلتون، ملکه متاورس خرسند است و امیدوار است با ادامه این همکاری سندباکس با ایجاد فضای خلاقانه ‌امکان پرورش خلاقیت کاربران متاورس را افزایش دهد.

پاریس هیلتون هم اکنون در حال ساخت یک سرزمین فانتزی و رویال پر از مهمانی ‌های مجازی و جاذبه‌ های سرگرمی متنوع در جهان متاورسی است.

سندباکس و متاورس

سندباکس سومین متاورس بزرگ مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که به کاربران امکان می دهد دارایی ها و تجربیات بازی خود را به اشتراک گذاشته و از طریق آن کسب درآمد نمایند. سندباکس یک متاورس مجازی است که متعلق به افرادی است که از آن استفاده می کنند و NFT ها نشان دهنده مالکیت دارایی ها در بازی می باشند.

همچنین سندباکس یکی از متاورس هایی است که به طور مداوم برای فروش املاک مجازی خبرساز می شود. این شرکت با نام ‌های بزرگی از جمله شرکت گروه موسیقی وارنر، شرکت هنری دیسکوگرافی، خواننده راک، اسنوب داگ، گوچی، شرکت بازی آتاری، شرکت توسعه گیمینگ یوبی ‌سافت، خواننده جاز، استیو آئوکی، شرکت توسعه گیمینگ Rabbids، مجموعه د واکینگ دد، آدیداس، ریچی هاوتین، مجموعه انیمیشن د اسمورف و بسیاری دیگر همکاری کرده است.
 

تگ ها