سرمایه گذاری کوین بیس در ارزهای دیجیتال و Web3 هند

 سرمایه گذاری کوین بیس در ارزهای دیجیتال و Web3 هند
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:3 دقیقه

کوین بیس Ventures با برگزاری یک رویداد ارائه حضوری در بنگالورو، به تسریع اهداف شمول مالی هند از طریق سرمایه گذاری های ارز دیجیتال و Web3 کمک خواهد نمود. کوین بیس  Ventures، زیر مجموعه سرمایه گذاری صرافی ارزهای دیجیتال آمریکایی کوین بیس، طرحی را برای سرمایه گذاری 1 میلیون دلاری در محصولات مختلف ارزهای دیجیتال هند و Web3 از طریق یک رویداد حضوری به اشتراک گذاشته است. مطالعه مقاله Web3 چیست در این بخش توصیه می شود.

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، در یک پست وبلاگی که در زمان حضور وی در هند ارائه شد، اعلام کرد که این شرکت سرمایه گذاری قصد دارد از استعدادهای نرم افزاری هند با فن آوری های دیجیتال و وب 3 بهره برده و به تسریع اهداف گنجاندن اقتصادی و مالی هند کمک نماید.

فراخوانی سرمایه گذاران دیجیتال به هند

همکاری کوین بیس Ventures با BuidlersTribe ، شرکت دیجیتال هندی در ماه آوریل در بنگلور برگزار خواهد شد. بیش از 1 میلیون دلار، از جمله 25 هزار دلار کمک هزینه ارائه شده توسط  BeliefDAO و جلسات مشاوره با استعداد های نرم افزاری در حوزه دیجیتال قابل ارائه خواهند بود.

در 8 آوریل، رویداد حضوری در بنگالورو با مشارکت Buidlers Tribe برگزار خواهد شد. افزایش علاقه سرمایه گذاران خارجی به فضای ارزهای دیجیتال هند را می توان به وضوحِ نظارتی اخیری که توسط قانون بحث برانگیز مالیات دیجیتال در هند ارائه شده است، نسبت داد.

قانون مالیات دیجیتال هند، که از اول آوریل لازم‌الاجرا شده است، همه شهروندان هندی را ملزم می‌کند 30 درصد از درآمد های ارز دیجیتال خود را به عنوان مالیات پرداخت کنند.

پارین لاتیا، یکی از بنیانگذاران شرکت دیجیتال هندی بیدلرز، به کوین تلگراف گفت که کارآفرینان هندی تمایل زیادی به جهانی کردن شرکت های خود دارند. پارین لاتیا در خصوص تاثیر قانون جدید مالیاتی در جذب سرمایه‌ گذاری خارجی، اظهار داشت: قانون مالیات هند گام مثبتی بسوی تنظیم مقررات دیجیتال هند می باشد.

ورود کوین بیس به بازار بیش از 110 متقاضی دیگر را جذب کرده است، به گفته آرمسترانگ مدیر عامل کوین ‌بیس، او قبلاً 150 میلیون دلار در شرکت‌ های ارز دیجیتال و وب3 هند سرمایه ‌گذاری کرده است و قصد دارد 1000 کارمند را در مرکز فن آوری کوین ‌بیس هند استخدام نماید.

ایجاد چارچوب نظارتی و جذب سرمایه گذاری

ایجاد مقررات به عنوان یک دعوت روشن برای سرمایه گذاری خارجی عمل کرده است. آرمسترانگ مدیر عامل کوین بیس اظهار داشت: کشور هند یک مکان جادویی است و من معتقدم ارزهای دیجیتال آینده بزرگی در اینجا دارند. ما بعنوان تیم توسعه دیجیتال برای کمک به ساختن آینده دیجیتال هند هیجان ‌زده هستیم و این رویداد یک قدم مهم در این مسیر می باشد.

آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس همچنان در خط مقدم دستیابی به وضوحِ نظارتی در مورد ارزهای دیجیتال در ایالات متحده می باشد. در طول سال گذشته، کوین بیس بر موانع نظارتی متعددی که توسط کنگره ایالات متحده و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه شده بود، غلبه کرده است. در نتیجه، انتظار می‌رود که این شرکت نقشی کلیدی در بحث‌ های نظارتی پیرامون ارزهای دیجیتال را ایفا کند.

استفاده از فن آوری پالیگان در هند

دولت ایالتی ماهاراشترا در هند شروع به استفاده از فن آوری بلاک چین پالیگان برای صدور گواهی ‌های caste به عنوان بخشی از کمپین هند دیجیتال کرده است. LegitDoc با همکاری دولت ایالت ماهاراشترا 65000 گواهی caste را برای کمک به روند ارائه طرح ‌ها و مزایای دولتی ارائه کرده است.

شوبهام گوپتا، افسر سرویس اداری هند (IAS) به کوین تلگراف گفت که دولت هند همیشه مراقب اجرای فن آوری های مخربی است که می تواند به دموکراتیک کردن خدمات شهروندان آسیب رساند. وی افزود: وب3 سطح کاملاً جدیدی از مفهوم دموکراسی را تعریف نموده، به طوری که داده ‌ها یا اطلاعات را نه تنها می‌ توان آشکارا اشتراک‌گذاری کرد، بلکه می‌ توان آنرا آشکارا غیرقابل جعل ساخت.

آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری در ارومیه و همچنین ارائه سیگنال ارز دیجیتال در همیار تریدر ارز سنج می باشد.

تگ ها