سرمایه گذاری 6.2 میلیون دلاری جک دورسی در استخر بیت کوین

سرمایه گذاری 6.2 میلیون دلاری جک دورسی در استخر بیت کوین
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، جک دورسی که مدیر عامل شرکت بلاک است، به میزان 6.2 میلیون دلار در استخر استخراج بیت کوین سرمایه گذاری کرد. شما برای ترید سودآور، همواره باید قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید و خبرهای مهم پیرامون بازار کریپتو را بررسی کنید.
توجه داشته باشید، جک دورسی از یک ابتکار به رهبری لوک دشجر برای تمرکززدایی استخراج بیت کوین در سطح جهانی با یک استخر استخراج شفاف و غیرقانونی حمایت می کند. طبق بیانیه مطبوعاتی ارسال شده، بودجه تامین شده به راه اندازی OCEAN یک ابتکار جدید با هدف تمرکززدایی استخراج بیت کوین در مقیاس جهانی کمک می کند. جک دورسی یکی از بنیانگذاران توییتر گفت:
Ocean مشکلی را برای دارندگان بیت کوین حل می کند که فکر می کنم همه ما آن را احساس می کنیم. تمرکز بیشتر استخرهای ماینینگ که می تواند بیت کوین را آزار دهد و اینکه چگونه این موضوع باعث به خطر افتادن دسته ای از ویژگی های بیت کوین می شود که برای ما عزیز هستند. همچنین گفت زمانی پروژه ای را می بینم که به طور کلی برای بیت کوین خوب است و همچنین برای من و شرکت هایم خوب است. برای من تصمیم ساده ای می شود و خوشحالم که بخشی از آن هستم.
استخر استخراج بیت کوین Ocean خودش را به عنوان اولین پلتفرم شفاف و غیرقانونی متمایز می کند که در آن ماینرها پاداش های بلوکی را به صورت مستقیم از تراکنش کوین بیس دریافت می کنند و ریسک مربوط به استخرهای سنتی را که پرداخت ها را از ماینرهای فردی خودداری می کنند، حذف می کند. استخرهای استخراج سنتی بیت کوین، انحصاری پاداش های بلوک و کارمزد تراکنش ها را قبل از تقسیم آنها بین ماینرها بر عهده می گیرند.
این مسئله به آنها این امکان را می دهد تا پرداخت را از ماینرهای فردی خودداری کنند، چه به انتخاب خودشان یا طبق الزام قانونی. پرداخت های غیرحضوری Ocean به طور مستقیم به ماینرها از پاداش بلوک، این خطر و تاثیر نامناسب استخر بر ماینرها را از بین می برد.
 

تگ ها