سقوط آزاد توکن YGG پس از افزایش 580%:

سقوط آزاد توکن YGG پس از افزایش 580%:
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه


نماد بازی‌های صنفی (YGG) اخیراً در بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافته است و در کمتر از یک هفته قبل از سقوط، 580 درصد افزایش یافته است، همانطور که در نمودار روزانه قابل مشاهده است. YGG در حال حاضر با 0.37 دلار با ارزش بازار بیش از 101 میلیون دلار هنگام نوشتن این خبر در 7 آگوست در حال تغییر است. قیمت‌ها از 0.99 دلاری که در اوایل امروز ثبت شده بود کاهش یافته است زیرا توکن بیش از 60 درصد کاهش یافته است. جهش اخیر و نوسانات عمومی باعث افزایش حجم معاملات شده است زیرا فعالیت معاملاتی روی Binance و KuCoin متمرکز شده است.

تخلیه نهنگ YGG:

در میان رشد قابل‌توجه، گزارش‌هایی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) وجود دارد که در ابتدا از این پروژه حمایت کردند ولی بعد عقب‌نشینی کردند و طبق گزارش‌ها توکن را عمدتاً در Binance فروختند. به عنوان مثال، داده های Lookonchain در 7 آگوست نشان می دهد که Bitkraft Ventures و DWF Labs توکن های خود را به Binance منتقل کرده اند و احتمالاً به فروش خواهند رساند. سال گذشته، آزمایشگاه‌های DWF 29.13 میلیون YGG از خزانه‌داری Yield Guild Games دریافت کرد. با این حال، داده های زنجیره ای نشان می دهد که بیشتر این توکن ها از آن زمان به صرافی ها منتقل شده اند. Bitkraft از Wintermute و FalconX برای انتقال کوین ها به Binance استفاده کرد. ردیاب‌ها نشان می‌دهند که کیف پول رسمی Wintermute Trading  11.1 میلیون YGG را در چهار روز گذشته به صرافی‌ها واریز کرده است. این سازنده بازار کریپتو هنوز 2.5 میلیون YGG دارد. Youbi Capital نیز 1 میلیون YGG به بایننس واریز کرده است. در حال حاضر 11.6 میلیون YGG در اختیار دارد. Sfermion همچنین در حال پیوستن به جریان فروش است که در ابتدا ادعای 1.2 میلیون YGG را داشت. این شرکت از FalconX، ارائه‌دهنده خدمات نهنگ‌های رمزنگاری، برای واریز توکن به بایننس استفاده کرد.

مشارکت با توسعه دهنده Axie Infinity:

Yield Guild Games یک انجمن بازی است که در درجه اول بر روی بازی های بلاک چین برای کسب درآمد (P2E) تمرکز دارد. به عنوان یک جامعه، این پلتفرم از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده می‌کند و شبکه‌ای از بازیکنان و سرمایه‌گذاران را برای انجام بازی‌های NFT ایجاد کرده است. در اواسط جولای، YGG با توسعه دهنده Axie Infinity برای انتشار SUPERQUESTS همکاری کرد. به گفته Yield Guild Games، این ویژگی با هدف فعال کردن اعضای انجمن در بازی‌های وب 3 و کسب جوایز بیشتر در بازی ها انجام می‌شود. آنها افزودند که این ابتکار گام مهمی در جهت بهبود تجربه بازی وب 3 برای اعضا بود. در طول ماه‌ها، فعالیت‌های NFT، متاورس و بازی‌های بلاک چین به سرعت کاهش یافت زیرا قیمت دارایی‌های رمزی در طول سال 2022 کاهش یافت. علاوه بر این، به نظر می‌رسد ترس از سرکوب نظارتی توسعه‌دهندگان را دلسرد می‌کند. از طرفی در ماه ژوئن، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از AXS توسط Axie Infinity به عنوان نمونه ای از اوراق بهادار ثبت نشده نام برد.