سقوط آزاد Algorand

سقوط آزاد Algorand
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

عملکرد Algorand (ALGO) در نمودار سقوط سنگینی را تجربه کرده. بر اساس داده‌های CoinGecko، دیروز، ارزش این دارایی به پایین‌ترین حد تاریخی رسید و در حال حاضر در 24 ساعت گذشته نزدیک به 10 درصد کاهش یافته است.

Algorand کف جدیدی ثبت کرد:

همین دیروز، در بحبوحه رکود قابل توجه در بازار کریپتو، قیمت Algorand به زیر سطح حمایت قابل توجه خود سقوط کرد. این دارایی علیرغم حفظ ثبات خود و تلاش برای حفظ سطح بالای 0.11 دلار در هفته گذشته به قیمت 0.0905 دلار سقوط کرد. این حرکت قیمت منجر به حذف بیش از 50 میلیون دلار از ارزش بازار دارایی در روز گذشته شد. ارزش بازار الگوراند به ارزش 755 میلیون دلار می رسد که 7.1 درصد کاهش نسبت به رکورد قبلی 808 میلیون دلاری در روز پنجشنبه دارد. علیرغم حمام خونی که ارزش بازار و قیمت این دارایی در حال حاضر راه انداخته است، حجم معاملات آن در جهت مخالف حرکت کرده است. حجم معاملات ALGO از 46.5 میلیون دلار در روز گذشته به بالاتر از 73 میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله رسیده است. این تعجب آور نیست زیرا نشان دهنده یک فروش خشونت آمیز بالقوه است. علاوه بر این، شایان ذکر است که قبل از حمام خون فعلی ALGO، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده زمانی Algorand را به عنوان یک "فناوری عالی" می شناخت. با این حال، علیرغم دریافت بررسی‌های مثبت، حتی از سوی SEC، این دارایی در نهایت درگیر اختلافات حقوقی شد که منجر به ناتوانی آن در حفظ ثبات شد و در نهایت به پایین‌ترین حد تاریخی رسید.

عوارض حقوقی:

علاوه بر اقدامات قیمتی ALGO، چند ماه گذشته برای Algorand پر سر و صدا بوده است. دو پرونده قضایی بر پیشرفت آن سایه طولانی انداخته است. SEC در شکایت خود علیه صرافی ارز دیجیتال Bittrex در آوریل اشاره کرد که ALGO طبق قوانین ایالات متحده امن است. پیچیدگی بیشتر مسائل برای Algorand، شکایت دیگری از SEC بود که در ژوئن 2023 علیه صرافی عظیم ارزهای دیجیتال، Binance، مورد هدف قرار گرفت. در این دعوا به ALGO اشاره شد، که مشکلات آن را تشدید کرد و آن را به قیمت های تاریخی پایین اخیرش کشاند.