شمارش معکوس برای تایید ETF بیت کوین

شمارش معکوس برای تایید ETF بیت کوین
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، معامله گران و تریدرها برای تایید ETF بیت کوین لحظه شماری می کنند. اگر صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس تایید شود،  می توان انتظار داشت قیمت بیت کوین یک رشد قابل توجهی را تجربه کند. با نزدیک شدن به مهلت مورد انتظار برای یک تصمیم مثبت یا منفی درباره برنامه های کاربردی ETF بیت کوین، بلومبرگ گزارش می دهد که بازار آپشن های بیت کوین شاهد افزایش فعالیت پوشش ریسک است. چون تریدرها برای تصمیم گیری مهم در 10 ژانویه آماده می شوند.
توجه داشته باشید، این گزارش حاکی از افزایش علاقه باز برای گزینه های فروش است که در 12 ژانویه منقضی می شود و نشان می دهد که فعالان بازار در حال انجام اقداماتی برای کاهش ضرر احتمالی در صورت صدور رای منفی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درباره نگهداری این صندوق های شاخص هستند.
آمادگی بازار برای تایید ETF بیت کوین
گزارش بلومبرگ نشان می دهد که علاقه باز برای اختیار فروش که به دارندگان امکان فروش بیت کوین(BTC) را می دهد، برای قراردادهایی که در 12 ژانویه منقضی می شوند، افزایش چشمگیری داشته است. این افزایش بهره باز منجر به نسبت قرارداد به تماس بالاتر برای این گزینه های خاص در مقایسه با قراردادهایی با تاریخ انقضای بیشتر از مهلت 10 ژانویه شده است.
از آنجایی که تایید شدن ETF بیت کوین باعث می شود تا قیمت بیت کوین افزایش قابل توجهی را تجربه کند، معامله گران و تریدرها چشم انداز تایید ETF بیت کوین هستند. به نظر می رسد ETF بیت کوین در اوایل سال 2024 توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تایید شود. شما نیز اگر می خواهید از افزایش قیمت بیت کوین سود به دست آورید، باید خبرهای مربوط به ETF بیت کوین را زیر نظر بگیرید و پیش بینی های احتمالی تایید ETF بیت کوین را مورد توجه قرار دهید.