صرافی ها 2 میلیون دلار ارز دیجیتال سرقتی را مسدود کردند!

صرافی ها 2 میلیون دلار ارز دیجیتال سرقتی را مسدود کردند!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبری که به دستمان رسیده است، صرافی ها 2 میلیون دلار ارز دیجیتال سرقت شده از کیف پول اتمیک(Atomic) را در ماه ژوئن مسدود کردند! اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که خبرها تاثیر قابل توجهی روی قیمت رمز ارزها می گذارند. خبر کشف سرقت رمز ارزها توسط صرافی ها نیز یکی از اخبار مهمی است که اخیرا منتشر شده است و قیمت رمز ارزها رو با نوساناتی روبرو کرده است.
تاکنون مبلغ 100 میلیون دلار ارز دیجیتال از کیف پول اتمیک ولت(Atomic) دزدیده شده است که صرافی ها بخشی از این مبلغ را کشف و آنها را مسدود کرده اند. کیف پول اتمیک که یک کیف پول ارز دیجیتال محبوب میباشد، طی گزارشی اعلام کرده است که تعداد از صرافی ها بخشی از ارزهای دیجیتال مشکوک به سرقت برده شده از کیف پول اتمیک را شناسایی و آنها را مسدود کردند تا بعد از بررسی های لازم، از وجوه سرقت شده اطمینان حاصل شود.
 کیف پول اتمیک ولت(Atomic) در این گزارش گفت که در 3 ژوئن شروع به دریافت گزارش هایی از کاربرانی که تراکنش های غیرمجاز را گزارش کرده بودند، کرد. در میان سایر اقدامات و فعالیت ها، کیف پول اتمیک شروع به همکاری با شرکت های تجزیه و تحلیل بلاک چین برای ردیابی و مسدود کردن نقل و انتقالات مشکوک کرد. به طور قابل توجهی، اتمیک ولت با چین لیست و Crystal Blockchain برای ردیابی وجوه در زنجیره های مختلف، پل ها و میکسرهای ارز دیجیتال کار کرد. بیت کوین، اتریوم، آوالانچ، ترون و شبکه های مختلف دیگر نیز در آخرین گزارش نام گذاری شده اند.
صرافی ها توانستند 2 میلیون دلار رمز ارز سرقت شده از کیف پول اتمیک را مسدود کردند. این مبلغ تنها بخشی از 100 میلیون دلار ارز دیجیتال دزدیده شده از صرافی اتمیک است. رمز ارزهای دیگر نیز در آینده شناسایی و مسدود می شوند تا به این پرونده در دادگاه رسیدگی شود.
 

تگ ها